Ο Άστον Κούτσερ έβαλε στο Twitter τον αληθινό αριθμό τηλεφώνου του και ζήτησε να του στείλουν μηνύματα

Ο Άστον Κούτσερ έβαλε στο Twitter τον αληθινό αριθμό τηλεφώνου του και ζήτησε να του στείλουν μηνύματα Facebook Twitter
0

Ο Άστον Κούτσερ είπε πως θέλει να έρθει σε επαφή «με αληθινούς ανθρώπους» με τους οποίους να μοιράζεται τα νέα της ζωής του και για να το κάνει αποφάσισε να δημοσιεύσει στο Twitter τον αριθμό τηλεφώνου του. 

Ο γνωστός ηθοποιός, που μετρά περισσότερους από 18 εκατομμύρια followers, δημοσίευσε χθες ένα μήνυμα στον λογαριασμό του, που μεταξύ άλλων έγραφε: «Μου έλειψε η πραγματική επαφή με αληθινούς ανθρώπους. Από εδώ και πέρα μπορείτε απλώς να μου στέλνετε μήνυμα. Δεν θα μπορώ να απαντάω σε όλους αλλά τουλάχιστον ας είμαστε αληθινοί μεταξύ μας». 

Ο Άστον Κούτσερ έβαλε στο Twitter τον αληθινό αριθμό τηλεφώνου του και ζήτησε να του στείλουν μηνύματα Facebook Twitter

Όπως ήταν φυσικό, το μήνυμα έφερε έναν καταιγισμό μηνυμάτων από θαυμαστές που έστειλαν στον ηθοποιό, για να λάβουν λίγο αργότερα προς απογοήτευσή τους μια αυτοματοποιημένη απάντηση. 

«Γεια, είμαι ο Άστον. Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα για να σε ενημερώσω πως έλαβα το δικό σου, όλα τα υπόλοιπα θα προέρχονται από εμένα», έγραφε το μήνυμα. 

Κάποιος άλλος χρήστης έλαβε κάτι διαφορετικό. «Εντάξει, οπωσδήποτε δεν θα μπορώ να απαντάω σε καθεμιά από τις ερωτήσεις σου. Αλλά χαίρομαι που σε άκουσα. Αυτή τη στιγμή είμαι στο πλατό του The Ranch. Σύντομα θα σου στείλω νέα. Πέρνα όσο καλύτερα μπορείς!». 

Ο Άστον Κούτσερ έβαλε στο Twitter τον αληθινό αριθμό τηλεφώνου του και ζήτησε να του στείλουν μηνύματα Facebook Twitter

Μετά τον βομβαρδισμό μηνυμάτων, ο ηθοποιός διέγραψε το αρχικό μήνυμα με τον αριθμό του, εξηγώντας σε νέο ποστ πως «τα μηνύματα είναι ένα εύθραυστο τέρας». 

Και σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, το απόγευμα τη Τρίτης έστειλε τελικά το πρώτο επίσημο μήνυμα στους θαυμαστές του, μια selfie με την σύζυγό του, Μίλα Κούνις από τον αγώνα των Lakers. Το μήνυμα στάλθηκε σε όλους όσοι είχαν εγγραφεί να λάβουν ειδοποιήσεις. 

Ο Άστον Κούτσερ έβαλε στο Twitter τον αληθινό αριθμό τηλεφώνου του και ζήτησε να του στείλουν μηνύματα Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM