Μετά το ομοφοβικό παραλήρημα και τη θύελλα αντιδράσεων, η πρώτη (μισή) συγγνώμη από την Azealia Banks

Μετά το ομοφοβικό παραλήρημα και τη θύελλα αντιδράσεων, η πρώτη (μισή) συγγνώμη από την Azealia Banks Facebook Twitter
1

Την περασμένη εβδομάδα, κατάφερε να γίνει το πιο συζητημένο πρόσωπο της μουσικής, για τους πιο λάθος λόγους. Η αθυρόστομη ράπερ Azealia Banks ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων με ένα ομοφοβικό και ρατσιστικό παραλήρημα εναντίον του συναδέλφου της Zayn Malik και αμέσως δέχτηκε ομοβροντία πυρών και αντιδράσεων. Αναλυτικά το χρονικό που οδήγησε σε μπλοκάρισμα του λογαριασμού στο Twitter και την είσοδο της σε μαύρες λίστες φεστιβάλ και διοργανώσεων, μπορείτε να δείτε εδώ. Σήμερα, η Βanks το "μαζεύει" όσο μπορεί και όλοι περιμένουν να δουν αν τελικά η μεταμέλεια της θα συγκινήσει και θα ελαφρύνει κάπως το όνομά της, που αυτή τη στιγμή στο χρηματιστήριο της μουσικής συνδέεται με απόλυτη κατρακύλα.

Ζητώντας συγνώμη για όλους τους χυδαίους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε εναντίον του Zayn Malik, παραδέχεται πως τα σχόλια της ήταν "απολύτως απαράδεκτα και δεν ήταν δίκαια ή διασκεδαστικά για κανέναν."

???

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Azealia Banks (@azealiabanks) στις

Έχοντας προηγουμένως προβεί σε "μισή συγγνώμη μέσω του Twitter - "Δεν λυπάμαι που το είπα. Αλλά συγγνώμη για τον τρόπο που έκανα τους ανθρώπους να αισθάνονται"- η τραγουδίστρια κάνει το δεύτερο βήμα προς τη μετάνοια με μια πιο πλήρη ανακοίνωση με την οποία παραδέχεται πως οι δηλώσεις της ήταν ακατάλληλες. Η Banks αναφέρει πως τώρα που ο θόρυβος έχει καταλαγιάσει, είχε το χρόνο να αποσυμπιεστεί και να κάνει μια πιο ορθολογική εκτίμηση των πραγμάτων και λέει πως "Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου συγγνώμη σε όλο τον κόσμο.".

"Το να χρησιμοποιεί κανείς  φυλετική, σεξουαλική δυσφήμηση και στερεότυπα στην προσπάθεια να κάνει πλάκα ή να υποβαθμίσει ένα άλλο πρόσωπο ή ομάδα είναι απολύτως απαράδεκτο και δεν είναι δίκαιο ή αστείο." αναφέρει και ζητά συγγνώμη που επέτρεψε στην οργή της να προσβάλει εκατομμύρια ανθρώπους χωρίς λόγο. 

Αίσθηση ωστόσο προκαλεί το γεγονός πως ακόμη και τώρα, η Banks αποφεύγει να αναφερθεί ονομαστικά στο θύμα της και δεν το κατονομάζει στη συγγνώμη της, αλλά αφήνει και πάλι λίγο αόριστα διεκδικεί τη συγχώρεση. 

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στις Κάννες για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της νέας ταινίας του δημοφιλούς franchise, η οποία αποτελεί το δεύτερο μέρος της ιστορίας που ξεκίνησε με το Dead Reckoning
LIFO NEWSROOM
Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM
Βρέθηκε εντυπωσιακό μωσαϊκό σε ερείπια στη Νίκαια της Βιθυνίας

Πολιτισμός / Βρέθηκε εντυπωσιακό ψηφιδωτό του 1ου αιώνα μ.Χ. στη Νίκαια της Βιθυνίας

Η αρχαιολογική σκαπάνη, στην περιοχή όπου πραγματοποιήθηκε η α' Οικουμενική Σύνοδος, αποκάλυψε ένα ψηφιδωτό με μοτίβα γαλέρας και ελαφιού, το οποίο φέρεται να χρονολογείται στον πρώτο αιώνα μ.Χ.
LIFO NEWSROOM
In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια