Το Bollywood σε μαθήματα marketing

Το Bollywood σε μαθήματα marketing Facebook Twitter
0

10000 δολάρια σε όποιον καταφέρει να δει το τελευταίο του θρίλερ μόνος , σε μια άδεια κινηματογραφική αίθουσα, μέχρι τους τίτλους τέλους, προσφέρει ο σκηνοθέτης Ram Gopal Varma. Η ταινία του ονομάζεται “Phoonk 2” και έχει θέμα της ένα κακό πνεύμα το οποίο ταλαιπωρεί μια οικογένεια. Ο Varma, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του Bollywood, ανακοίνωσε τον διαγωνισμό σε εκδήλωση για τη προώθηση της ταινίας προκαλώντας τους ατρόμητους θεατές. Μηχάνημα θα καταγράφει τη καρδιακή δραστηριότητα του υποψήφιου ενώ θα τοποθετηθεί και μια κάμερα ώστε να είναι σίγουρο πως δεν θα κλείνει τα μάτια του. Το όλο εγχείρημα θα προβάλλεται live έξω από τον κινηματογράφο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπριζίτ Μπαρντό: Η ζωή και η κληρονομιά της κινηματογραφικής σταρ του 20ου αιώνα

Πολιτισμός / Μπριζίτ Μπαρντό: Η ζωή και η κληρονομιά της κινηματογραφικής σταρ του 20ου αιώνα

Άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κινηματογράφο, τη μόδα και τη φιλοζωική δράση, ενώ παρά τις προσωπικές και πολιτικές αντιπαραθέσεις, παραμένει μια από τις πιο εμβληματικές μορφές του 20ού αιώνα
THE LIFO TEAM
Τζάρμους, Σμαραγδής και Μπομπ Σφουγγαράκης τα Χριστούγεννα στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζάρμους, Σμαραγδής και Μπομπ Σφουγγαράκης τα Χριστούγεννα στους κινηματογράφους

Η ταινία που κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας, το εγχώριο biopic του Καποδίστρια και ένας αγαπημένος παιδικός ήρωας πάνω στην ώρα για τις γιορτές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ