Το Bollywood σε μαθήματα marketing

Το Bollywood σε μαθήματα marketing Facebook Twitter
0

10000 δολάρια σε όποιον καταφέρει να δει το τελευταίο του θρίλερ μόνος , σε μια άδεια κινηματογραφική αίθουσα, μέχρι τους τίτλους τέλους, προσφέρει ο σκηνοθέτης Ram Gopal Varma. Η ταινία του ονομάζεται “Phoonk 2” και έχει θέμα της ένα κακό πνεύμα το οποίο ταλαιπωρεί μια οικογένεια. Ο Varma, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του Bollywood, ανακοίνωσε τον διαγωνισμό σε εκδήλωση για τη προώθηση της ταινίας προκαλώντας τους ατρόμητους θεατές. Μηχάνημα θα καταγράφει τη καρδιακή δραστηριότητα του υποψήφιου ενώ θα τοποθετηθεί και μια κάμερα ώστε να είναι σίγουρο πως δεν θα κλείνει τα μάτια του. Το όλο εγχείρημα θα προβάλλεται live έξω από τον κινηματογράφο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζάρμους, Σμαραγδής και Μπομπ Σφουγγαράκης τα Χριστούγεννα στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζάρμους, Σμαραγδής και Μπομπ Σφουγγαράκης τα Χριστούγεννα στους κινηματογράφους

Η ταινία που κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας, το εγχώριο biopic του Καποδίστρια και ένας αγαπημένος παιδικός ήρωας πάνω στην ώρα για τις γιορτές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM