Επίσημες «οδηγίες» από το Παλάτι προς τους χρήστες για την καταπολέμηση των τρολ

Επίσημες «οδηγίες» από το Παλάτι προς τους χρήστες για την καταπολέμηση των τρολ Facebook Twitter
0

Επίσημες «οδηγίες» προς τους χρήστες εξέδωσε το Παλάτι του Κένσινγκτον, που αποφάσισε να λάβει δραστικά μέτρα για να προστατεύσει τα μέλη της βασιλικής οικογένειας από τα τρολ στο ίντερνετ, που έχουν ξεφύγει εκτός ελέγχου. 

Η βασιλική οικογένεια της Βρετανίας δημοσίευσε οδηγίες προς τους χρήστες του Διαδικτύου προκειμένου να συμπεριφέρονται, κατά την επικοινωνία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με «αβροφροσύνη, ευγένεια και σεβασμό», ενώ στην αντίθεση περίπτωση τα σχόλιά τους θα διαγράφονται ή ακόμα και θα ενημερώνεται η αστυνομία σχετικά.

Σταματήστε να γράφετε σχόλια «χυδαία, προσβλητικά, απειλητικά, υβριστικά ή γεμάτα μίσος» ή ακόμη «μεροληπτικά ως προς τη φυλή, το φύλο, τη θρησκεία, την εθνικότητα, την αναπηρία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή την ηλικία», ειδάλλως, όπως προειδοποιεί η βασιλική οικογένεια, αυτές οι δημοσιεύσεις θα αποκρύπτονται ή θα διαγράφονται κι οι χρήστες θα μπλοκάρονται.


Ο λογαριασμός της βασιλικής οικογένειας (TheRoyalFamily) έχει 4,9 εκατομμύρια followers στο Facebook, 4,5 εκατομμύρια στο Instagram και 3,9 εκατομμύρια στο Twitter.

Όμως, το Clarence House, η κατοικία του πρίγκιπα διαδόχου Καρόλου, τα Ανάκτορα του Κένσινγκτον, οι γιοι του Ουίλιαμ και Χάρι έχουν τους δικούς τους λογαριασμούς.

Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, το προσωπικό των ανακτόρων του Μπάκιγχαμ ξοδεύει πολλές ώρες κάθε εβδομάδα προκειμένου να σβήσει τα υβριστικά σχόλια, κυρίως εναντίον των δουκισσών του Κέμπριτζ και του Σάσεξ, της Κέιτ Μίντλετον και Μέγκαν Μαρκλ αντίστοιχα.

Με τις κατευθυντήριες οδηγίες του, το Μπάκιγχαμ ελπίζει ότι «θα συμβάλει στο να δημιουργηθεί ένας υγιής χώρος» αλληλεπίδρασης κι επικοινωνίας στο Διαδίκτυο.

Στο έγγραφο επισημαίνεται επίσης ότι οι χρήστες δεν πρέπει να γράφουν σχόλια «εκτός θέματος», «ακατανόητα» ή με διαφημιστικούς σκοπούς.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM