Ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον πιο απολαυστικός από ποτέ σε διαφήμιση για ψωμί του τοστ

Ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον πιο απολαυστικός από ποτέ σε διαφήμιση για ψωμί του τοστ Facebook Twitter
Φωτ.: Youtube
0

Ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον δίνει μία «ταραντινική» ερμηνεία στη νέα διαφήμιση γνωστής εταιρείας αρτοποιίας.

Στη διαφήμιση ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, συστήνεται ως ο ιδρυτής της εταιρείας, Jonathan Warburton, τον οποίο όλοι κοιτάνε περίεργα ενώ περιφέρεται στο εργοστάσιο και δείχνει την διαδικασία από την παραγωγή μέχρι τον έλεγχο για το ψωμί του τοστ.

Όμως επειδή ακριβώς είναι ο Σάμιουελ Λ. Τζάκσον δεν θα μπορούσε απλά να περπατάει σε ένα εργοστάσιο και να αναδεικνύει το προϊόν. Όχι. Σπάει πόρτες, φωνάζει και «απαντά» σε χρήστη του Χ. «Μερικές φορές χρειάζεσαι τον Σάμιουελ Λ. Τζάκσον για να σε υποδυθεί σε μια διαφήμιση γιατί όταν το βλέπω αυτό, από τον Steve (χρήστη του Χ) στα social μου, εκρήγνυται ο θυμός μέσα μου» λέει ο χολιγουντιανός σταρ.

Απολαυστικός όπως πάντα, καταλήγει μετά από πολλές διαδρομές μαζί με το ψωμί του στο γραφείο του - σπάζοντας πάλι την πόρτα- για να παρουσιάσει τον πραγματικό ιδιοκτήτη της εταιρείας. «Κάτι τέτοιο είχε κατά νου» λέει στον πραγματικό Jonathan Warburton.

Βέβαια, ο Σάμιουελ Λ. Τσάκσον δεν είναι ο πρώτος χολιγουντιανός σταρ που διαφημίζει την συγκεκριμένη εταιρεία. Στο παρελθόν διαφήμιση έχουν κάνει οι Ρόμπερτ ντε Νίρο, Σιλβέστερ Σταλόνε και Τζορτζ Κλούνεϊ.

It's Viral
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφετείο «μπλόκαρε» διαδικασία περιφρόνησης κατά της κυβέρνησης Τραμπ για απελάσεις μεταναστών στο Ελ Σαλβαδόρ

Διεθνή / Εφετείο «μπλόκαρε» διαδικασία περιφρόνησης κατά της κυβέρνησης Τραμπ για απελάσεις μεταναστών στο Ελ Σαλβαδόρ

Η γενική εισαγγελέας χαιρέτισε την απόφαση, χαρακτηρίζοντας την προσπάθεια του Μπόζμπεργκ «αποτυχημένη δικαστική υπέρβαση» και «μεγάλη νίκη» για την ατζέντα του Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Marketplace για απαχθέντα παιδιά: Η Ρωσία προσφέρει Ουκρανούς ανηλίκους για «υιοθεσία»

Διεθνή / Η Ρωσία προσφέρει Ουκρανούς ανηλίκους για «υιοθεσία», σε ένα φρικώδες «marketplace» για απαχθέντα παιδιά

Ο «κατάλογος» επιτρέπει στους χρήστες να φιλτράρουν τα παιδιά ανά ηλικία, φύλο και εξωτερικά χαρακτηριστικά - Τα παιδιά έχουν ταμπέλες όπως «υπάκουο», «ήρεμο» και «πειθαρχημένο»
LIFO NEWSROOM