Μόλις αποκαλύφθηκε ο λόγος για τον οποίο πρίγκιπας Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ εγκαταλείπουν το Παλάτι

Μόλις αποκαλύφθηκε ο λόγος για τον οποίο πρίγκιπας Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ εγκαταλείπουν το Παλάτι Facebook Twitter
0

Το τελευταίο διάστημα πολλοί -και κυρίως τα media- ίσως αναρωτιούνται για το ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που ο πρίγκιπας Χάρι συνεχώς καλύπτει και προσπαθεί να προστατεύσει τη Μέγκαν Μαρκλ από την παραμικρή κριτική.

Παρά την αποκαλυπτική ειδησεογραφία του τελευταίου διαστήματος -κάτι που δεν έχει συμβεί στη ζωή του Παλατιού εδώ και χρόνια- για τις προστριβές των δύο νεαρών ζευγαριών και για τις τεταμένες σχέσεις ανάμεσα στις δύο Δούκισσες, η βασιλική ανταποκρίτρια, Emily Andrews αποκάλυψε την αιτία αυτής της συμπεριφοράς του νεαρού πρίγκιπα. 

Κατά την ίδια, η οποία μάλιστα επικαλείται τις αποκαλύψεις ενός αυλικού, το θέμα είναι πιο σύνθετο απ' ό,τι επιχειρείται να παρουσιαστεί στα βρετανικά tabloids και εντοπίζεται στο οικογενειακό παρελθόν του πρίγκιπα και τα βιώματά του, ειδικά από το τραγικό τέλος της μητέρας του, πριγκίπισσας Νταϊάνα και μετά. 

«Κατά τη γνώμη μου, ο Harry αισθάνεται ότι δεν μπόρεσε να προστατεύσει τη μητέρα του, για αυτό γίνεται τόσο προστατευτικός με τη σύζυγό του. Αυτός είναι ο τρόπος του να εξιλεωθεί για όσα έζησε τότε», αναφέρει μεταξύ άλλων η Andrews.

Σ' αυτές τις δηλώσεις μπορεί κανείς να βρει ψήγματα αλήθειας, καθώς κατά το πρόσφατο παρελθόν τόσο ο πρίγκιπας Χάρι όσο και ο αδελφός του Ουίλιαμ έχουν αναφερθεί στον καταστροφικό αντίκτυπο που είχαν στον ψυχισμό τους, όσα ακολούθησαν τον τραγικό θάνατο της μητέρας τους, η οποία κυνηγήθηκε όσο λίγες εστεμμένες από τους παπαράτσι. 

Για πολλούς, η κίνηση του Χάρι να πάρει τη Μέγκαν από το Παλάτι και να μετακομίσουν μαζί με το παιδί τους που θα γεννηθεί την άνοιξη στους Κήπους του Ουίνδσορ είναι μία απόπειρα να την κρατήσει μακριά από σχόλια, κριτική, αλλά και ένταση στις σχέσεις με άλλα μέλη της Βασιλικής Οικογένειας, με τα οποία ενδεχομένως να έχει εκδηλωθεί ένταση. 

Με στοιχεία από το Harper'sBazaar.com

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ