Στις πρόβες πέντε νέων ελληνικών παραστάσεων του Φεστιβάλ Αθηνών

Στις πρόβες του ελληνικού θεάτρου Facebook Twitter
Το Αναψυκτήριο διερευνά τη σημασία του μύθου μέσα από θρύλους και μεταφυσικές ιστορίες. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO
0

Αναψυκτήριο

Μία από τις 8 παραστάσεις που συμπεριλαμβάνονται στο grape-Greek Agora of Performance, την πρωτοβουλία του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου που σκοπό έχει την προβολή των Ελλήνων καλλιτεχνών στη διεθνή σκηνή θεάτρου και χορού, δίνοντάς τους την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους σε εκπροσώπους διεθνών φεστιβάλ και καλλιτεχνικούς διευθυντές πολιτιστικών φορέων.

Το Αναψυκτήριο, που υπογράφουν η Αργυρώ Χιώτη, ο Ευθύμης Θέου και μια ομάδα ηθοποιών (Νίκος Ζιάζιαρης, Αμαλία Κοσμά, Γιώργος Κριθάρας, Ρίτα Λυτού, Εύη Σαουλίδου, Δρόσος Σκώτης, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη), διερευνά τη σημασία του μύθου μέσα από θρύλους και μεταφυσικές ιστορίες.

Μπορούμε να αντιστρέψουμε για λίγο την οπτική του κόσμου; Να δούμε πέρα από τον κόσμο της ύλης;

Η σκηνή (σε σκηνογραφία Εύας Μανιδάκη) είναι ένας υπαρξιακός τόπος στα όρια μύθου και πραγματικότητας, μεταξύ οπτασιών και πνευμάτων της φύσης, όπου οι ψυχές ξεδιψούν, κατοικημένος από ονειροφαντασίες και φαντάσματα.

Εκεί θέτουν ερωτήματα για τη σχέση ατομικού και συλλογικού. Μπορούμε να αντιστρέψουμε για λίγο την οπτική του κόσμου; Να δούμε πέρα από τον κόσμο της ύλης; Μια πολυφωνική σύνθεση από μια μεικτή ομάδα ερμηνευτών, αποτελούμενη από ηθοποιούς, χορευτές και τραγουδιστές.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

50 χρόνια, μια νύχτα

Στις πρόβες του ελληνικού θεάτρου Facebook Twitter
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, η παράσταση αποπειράται να κάνει μια σύγχρονη ερμηνεία με θεατρικούς όρους. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Μισό αιώνα από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, τον Νοέμβριο του 1973, όταν μια διαμαρτυρία των φοιτητών της εποχής αλλά και μέρους της ελληνικής κοινωνίας που στάθηκε δίπλα τους ξέσπασε ως φυσική και αυθόρμητη ανάγκη αντίδρασης στον αυταρχισμό, προκύπτει το ερώτημα τι σημαίνει για εμάς αυτό το συλλογικό βίωμα αλληλεγγύης και αυταπάρνησης. Με αφορμή την επέτειο, η παράσταση αποπειράται να κάνει μια σύγχρονη ερμηνεία με θεατρικούς όρους.

Η δραματουργική έρευνα βασίζεται σε αυθεντικές μαρτυρίες φοιτητών, μαθητών αλλά και απλών πολιτών που συμμετείχαν στα γεγονότα εκείνων των κρίσιμων ημερών, αποτελώντας, συνειδητά ή όχι, μέρος της νεότερης ιστορίας της πόλης και της χώρας όλης. Ένα ενδιαφέρον παζλ μιας συλλογικής αφήγησης στην οποία ενώνονται παλαιότερες αλλά και νεότερες γενιές ηθοποιών, ανάμεσα στους οποίους και τριτοετείς σπουδαστές της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης. Όλοι μαζί αναζητούν το ουσιαστικό νόημα της δημοκρατίας.

Η σκηνοθεσία είναι του Μάνου Καρατζογιάννη, ο οποίος έχει συνεργαστεί με τη Δήμητρα Κονδυλάκη στη δραματουργική επεξεργασία. Ακούγονται αποσπάσματα από μαρτυρίες του Γιώργου Αλεξάτου, του Κώστα Βοσταντζόγλου, της Αγγελικής Ξύδη (Ιάσονας Χανδρινός, Όλη νύχτα εδώ, Καστανιώτη, 2020), της Θεοδώρας Φάμελλου, χήρας του Βασίλη Φάμελλου (Ιερώνυμος Λύκαρης (επιμ.), Πολυτεχνείο 1973 - Το αίμα το αδικαίωτο ποτέ δεν ησυχάζει, Καστανιώτη, 2023), της Ανθής Μυρογιάννη («Μηχανή του Χρόνου»), του Α. Σκευοφύλακα (συνέντευξη στον Κώστα Χατζίδη, «Το Βήμα», 2008), καθώς και των Παναγιώτη Μαυρομάτη και Υβόννης Μαλτέζου από συνεντεύξεις τους στο πλαίσιο της έρευνας για την παράσταση.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Ενενήντα

Στις πρόβες του ελληνικού θεάτρου Facebook Twitter
Η σκηνοθέτις Βαλέρια Δημητριάδου, σε μια εποχή εξιδανίκευσης της νεότητας και της ευεξίας, επέλεξε να θίξει το θέμα-ταμπού του γήρατος. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Ένας ενενηντάχρονος άντρας και ο σαραντάρης γιος του σε μια άγρια πόλη που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Ο γέρος, παρά την ηλικία του, νιώθει σαν να γεννήθηκε χθες, ενώ ο νέος νιώθει λες κι η ζωή του πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της. Αδύναμος, τρωτός και ευάλωτος, όπως είναι, αποφασίζει να στείλει τον πατέρα του σε οίκο ευγηρίας. Ο τελευταίος ωστόσο έχει μια νεαρή φίλη, ένα ανάπηρο κορίτσι, με το οποίο βρίσκονται καθημερινά στη λίμνη του κεντρικού πάρκου της πόλης.

Η σκηνοθέτις Βαλέρια Δημητριάδου, σε μια εποχή εξιδανίκευσης της νεότητας και της ευεξίας, επέλεξε να θίξει το θέμα-ταμπού του γήρατος. Γιατί ένας ηλικιωμένος άνθρωπος να πρέπει να αποδεχτεί το τέλος; Γιατί να μην μπορεί να βγει έξω, να ερωτευτεί, να κάνει έρωτα; Επειδή όντως δεν μπορεί ή επειδή δεν του το επιτρέπουμε οι υπόλοιποι; Αν βρισκόμασταν στη θέση του, πόσο εύκολα θα αποδεχόμασταν το τέλος;

Η παράσταση κινείται σε έναν φανταστικό μικρόκοσμο που αντιστέκεται σθεναρά στο δυστοπικό μας παρόν, προτάσσοντας την ενσυναίσθηση και την αλληλεγγύη. Επί σκηνής, μαζί με τους ηθοποιούς, ομάδα μουσικών θα παίζει ζωντανά μουσική.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Σφάλμα σύνδεσης

Στις πρόβες του ελληνικού θεάτρου Facebook Twitter
Η παράσταση, η οποία θα παιχτεί επίσης στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του grape-Greek Agora of Performance, εστιάζει στον γάμο, στην οικογένεια και στη συντροφικότητα. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Η ομάδα Station Athens, που σχηματίστηκε το 2009 στη γειτονιά του Μεταξουργείου και αποτελείται από πρόσφυγες και μετανάστες από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές, πραγματεύεται αληθινές ιστορίες, παντρεύοντας το ντοκιμαντέρ με τη μυθοπλασία. Η παράσταση, η οποία θα παιχτεί επίσης στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του grape-Greek Agora of Performance, εστιάζει στον γάμο, στην οικογένεια και στη συντροφικότητα.

Με βασικό εργαλείο το χιούμορ, αναδεικνύει τον καταλυτικό ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών.

Η ανάγκη των μελών της ομάδας να βρουν λύσεις που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά τους τα κάνει να χρησιμοποιούν διάφορα σύγχρονα μέσα που τους φέρνουν πιο κοντά στην οικογενειακή εστία.

Έχοντας δοκιμάσει τα πάντα, απευθύνονται σε μια εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης, ακολουθούν τις συμβουλές της και τα αποτελέσματα είναι άλλοτε αστεία και άλλοτε παράδοξα. Μπορεί η τεχνολογία να μεταμορφώσει προς το καλύτερο τις ζωές μας; Η παράσταση αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), τις βιντεοπροβολές και ένα ιδιαίτερο sound design σε ένα υβριδικό παραστασιακό ιδίωμα. Η σύλληψη και η σκηνοθεσία είναι της Γιολάντας Μαρκοπούλου.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Κρυπτόγαμα

Στις πρόβες του ελληνικού θεάτρου Facebook Twitter
Ένα κείμενο που εστιάζει στην αγριότητα της ελληνικής επαρχίας του 1980, μια παράσταση για όσους έχουν υποστεί τον τρόμο του περιθωρίου, του λάθους, της δημόσιας κατακραυγής. Φωτ.: Εβίτα Σκουρλέτη/ LIFO

Ένας θεατρικός μονόλογος του Μιχάλη Αλμπάτη (Και οι νεκροί ας θάψουν τους νεκρούς τους, Νήσος, 2022), γραμμένος ειδικά για το Φεστιβάλ, και μια αφήγηση που διαδραματίζεται σε μια μικρή πόλη της Κρήτης, αρχές της δεκαετίας του 1980. Ο τίτλος, από τις λέξεις «κρυπτόν» και «γαμείν», είναι εμπνευσμένος τον όρο με τον οποίο ο Σουηδός βοτανολόγος Κάρολος Λινναίος περιέγραψε τον τρόπο που αναπαράγονται τα φύκη, οι μύκητες, τα βρυόφυτα και τα πτεριδόφυτα, «καθώς η απουσία ανθέων, καρπών και σπερμάτων, καθιστούσε τον τρόπο αναπαραγωγής τους γριφώδη».

Ο Αλμπάτης πιστεύει ότι «υπάρχουν και ανθρώπινα πλάσματα που αναδίδουνε τον ίδιο γρίφο, με κατάταξη ασαφή ανάμεσα στα γένη, με ρόλο ομιχλώδη στη ροή της εξέλιξης (…). Οργανισμοί που για να επιβιώσουν μιμούνται τους όμορούς τους, στους τρόπους, στην αμφίεση, στη γλώσσα, αναγκασμένοι να ανθίζουνε μονάχα στο σκοτάδι, γεμίζοντας τα πνευμόνια τους με νύχτα. Έτσι ζούνε, κρατώντας την ανάσα τους για χρόνια, μα, αν ο αέρας τους σωθεί κι αναγκαστούν να αναδυθούνε βίαια στο φως, η ανάφλεξη είναι αναπόφευκτη…».

Στο επίκεντρο της αφήγησης ένας χασάπης που δεν ήθελε να γίνει χασάπης, καθώς σιχαίνεται τη μυρωδιά απ’ τα σπλάχνα και το αίμα, ένα μαγικό δαχτυλίδι που μεταμορφώνει όποιον το φορέσει σε ό,τι επιθυμεί και φοβάται να είναι, ένα γλέντι αρραβώνων και μια δολοφονημένη τρανς που είχε για ίνδαλμά της την Αλίκη Βουγιουκλάκη, της οποίας τραγούδια ερμήνευε στους δρόμους και τις ταβέρνες υπομένοντας κοροϊδίες και γιουχαΐσματα. Ένα κείμενο που εστιάζει στην αγριότητα της ελληνικής επαρχίας του 1980, μια παράσταση για όσους έχουν υποστεί τον τρόμο του περιθωρίου, του λάθους, της δημόσιας κατακραυγής. Σκηνοθετεί η Νικαίτη Κοντούρη και ερμηνεύει ο Μάκης Παπαδημητρίου.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ