Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Σε μια εποχή που η απογοήτευση και ο φόβος προκύπτουν μέσα από καθημερινά συμβάντα, το ΜΙΝΤΑΤΙ προσεγγίζει τον χορό ως βασικό θεμέλιο της ανθρώπινης επαφής», λέει η Τζένη Αργυρίου. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

Τζένη Αργυρίου

Σκέψεις: Θα έλεγα ότι η ουσία της παράστασης ΜΙΝΤΑΤΙ είναι να μοιράζεσαι κάτι κοινό με ένα σύνολο ανθρώπων, μια κοινότητα. Αυτή θεωρώ ότι είναι και η ουσία της καλλιτεχνικής έκφρασης εν γένει. Δημιουργείς έναν κόσμο, τον οποίο εκθέτεις στο κοινό και μέσα από αυτή την εφήμερη δράση μοιράζεσαι ιδέες, ερωτήματα, ανησυχίες, οράματα, φόβους και ελπίδες, ελπίζοντας ότι η ανάγκη που σε οδήγησε στη δημιουργία αυτή δεν είναι μόνο προσωπική αλλά και συλλογική.

Ορισμός: Μιντάτι στην Ήπειρο αλλά και ξέλαση στην Πελοπόννησο, αργατία στον Πόντο, αλλαξιά στην Ικαρία, αμπασάδα στις Κυκλάδες είναι ονομασίες που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν για τη συλλογική εργασία των μελών μιας κοινότητας για την παραγωγή ενός κοινωφελούς έργου, και ήταν μέρος της ζωής τους. Πρόκειται για ένα έθιμο που βασίζεται αδιαπραγμάτευτα στην αλληλοβοήθεια και την αλληλεγγύη, δύο αξίες πολύ κεντρικές που στις μέρες μας τείνουν να ξεχαστούν.

«Ερμηνευτές/ερμηνεύτριες, μουσικοί και κοινό συνυπάρχουν σε έναν ορισμένο χώρο και χρόνο, μοιράζονται έναν κόσμο και συμμετέχουν σε ένα είδος τελετουργίας που μας καλεί να αισθανθούμε ζωντανά μέλη μιας κοινότητας».

Πρόθεση: Σε μια εποχή που η απογοήτευση και ο φόβος προκύπτουν μέσα από καθημερινά συμβάντα, το ΜΙΝΤΑΤΙ προσεγγίζει τον χορό ως βασικό θεμέλιο της ανθρώπινης επαφής και ως μέσο επανασύνδεσής μας με τη φύση και την κοινότητα – αυτή που ήδη υπάρχει και αυτή που δημιουργείται κάθε φορά σε μια συνεύρεση, όπως η μάζωξη για να παρακολουθήσουμε μια παράσταση. Εκεί ερμηνευτές/ερμηνεύτριες, μουσικοί και κοινό συνυπάρχουν σε έναν ορισμένο χώρο και χρόνο, μοιράζονται έναν κόσμο και συμμετέχουν σε ένα είδος τελετουργίας που μας καλεί να αισθανθούμε ζωντανά μέλη μιας κοινότητας.

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Η ουσία της παράστασης ΜΙΝΤΑΤΙ είναι να μοιράζεσαι κάτι κοινό με ένα σύνολο ανθρώπων, μια κοινότητα». Φωτ.: Νύσος Βασιλόπουλος

ΜΙΝΤΑΤΙ
Πειραιώς 260 (Δ), 3-4/7, 21:00

Χαρά Κότσαλη

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Το Βorborygmi είναι μια περφόρμανς για τη δύναμη του θορύβου». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Το Βorborygmi είναι μια περφόρμανς για τη δύναμη του θορύβου και αντλεί έμπνευση από την ιστορία του μουσικού ιδιώματος της noise αλλά και από τη γενεαλογία του κοινωνικού θορύβου. Όπου ως θόρυβος ορίζεται καθετί μη καταχωρισμένο, που δεν περνά το κατώφλι της ακουστότητας ή δεν λογίζεται ως μετρήσιμη πληροφορία, δεν μεταφράζεται, δεν μεταπωλείται, δεν απλοποιείται.

Ένα άλλο συντακτικό ήχων που υπερασπίζεται την πολυπλοκότητα απέναντι στη βία της ευκρίνειας. Δύο σώματα συνυπάρχουν σε έναν χώρο πολλαπλών πιθανοτήτων και μηδενικών προοπτικών. Υπερασπίζονται την αξία του αντιπαραγωγικού κόπου του χορού, ανακαλύπτουν τη χαρά της διάλυσης, σχετίζονται και αγαπιούνται μέσα από τη συνακρόαση, τη σύγκρουση και τον σαματά.

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Δύο σώματα συνυπάρχουν σε έναν χώρο πολλαπλών πιθανοτήτων και μηδενικών προοπτικών». Φωτ.: Karol Jarek

Αποκρύπτουν τα ίχνη τους, βαδίζοντας στα βήματα των πολλών που έχουν περάσει από το ίδιο μέρος κι εκείνων που δεν έχουν ακόμα υπάρξει. Αποτίουν φόρο τιμής στην ιστορία του μουσικού και κοινωνικού θορύβου, στις δύσαρθρες και ανηχοϊκές φωνές. Κουράζονται μαζί, διαλύονται μαζί και αράζουν άσκοπα μαζί. Βυθισμένες σε έναν συχνοτικό βυθό φυσικών και ιστορικών υποήχων, χορεύουν στο τέμπο μιας συλλογικής ταχυκαρδίας.  

Borborygmi
Πειραιώς 260 (E), 19-20/7 & 21:30, 21/7, 20:00

Αναστασία Βαλσαμάκη

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Μπορούν οι χορεύτριες/χορευτές να παρασύρουν το κοινό στη διαδρομή τους;» Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Γυρνώντας το βλέμμα των χορευτριών/χορευτών προς τα πίσω και αντιστρέφοντας την κλασική θεατρική απεύθυνση και εστίαση, στο THE VERSO δουλέψαμε γύρω από τη δημιουργία μιας σειράς από ατμοσφαιρικές εικόνες που εναλλάσσονται μεταξύ κινούμενων και στατικών τοπίων. Η σκηνική δράση δημιουργεί την αίσθηση ενός ταξιδιού, άλλοτε θυμίζοντας έναν περίπατο στη «φύση», άλλοτε το αγνάντεμα ενός «τοπίου» και άλλοτε μια χορευτική «μάχη» απέναντι σε μυστηριώδεις δυνάμεις.

Σε αυτήν τη διαδρομή, όμως, μόνο οι θεατές μπορούν να βλέπουν τις φιγούρες και ακόμα πιο πέρα από αυτές, ενώ εκείνες δεν έχουν καμία επαφή μαζί τους. Μπορούν οι χορεύτριες/χορευτές να παρασύρουν το κοινό στη διαδρομή τους;

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Στο THE VERSO δουλέψαμε γύρω από τη δημιουργία μιας σειράς από ατμοσφαιρικές εικόνες που εναλλάσσονται μεταξύ κινούμενων και στατικών τοπίων». Φωτ.: Δήμητρα Τζάνου

Αναπτύσσεται, άραγε, η αίσθηση ενός κοινού προορισμού; Εμπνεόμενες από το ρομαντικό κίνημα ζωγραφικής και την ιδέα του Rückenfigur, το έργο αυτό αποτελεί για εμάς μια απόπειρα χορογραφικής και δραματουργικής εξερεύνησης της έννοιας της πίσω όψης (verso) καθώς και του βάθους πεδίου χορογραφικά, σκηνικά και φωτιστικά.

THE VERSO
Πειραιώς 260 (Ε), 5-7/6, 21:00

Ηλίας Χατζηγεωργίου

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Τρέμουμε περήφανα ζώντας πανικούς απανωτούς». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Το σώμα μας λικνίζεται σχεδόν ηδονικά.
O φόβος είναι τόσο κοντά με τον ενθουσιασμό.
Το τρέμουλο με τον έρωτα και το γάργαρο γέλιο.
Τα χείλη μας τρέμουν σαν λάγνα χείλη που πρωτοφιλούν.
Αγκαλιαζόμαστε αμήχανα και με καχυποψία.
Και σπάμε τα μούτρα μας, ο ένας πάνω στον άλλο, τρέχοντας να διαφύγουμε. 

Αυτή είναι η ζωή μας και έχει ομορφιά και ποίηση.
Τα δόντια μας σπάνε από τον τρόμο.
Οι μύες και τα κόκαλα σφίγγονται.
Ως το σημείο της θραύσης.
Οι κλειδώσεις μας μετατοπίζονται ανεξέλεγκτα.
Το στομάχι μας συσπάται.
Θα ξεράσουμε ή θα γελάσουμε ή θα τραγουδήσουμε.
Και η ίδια η φωνή μας θα μας τρομάξει ξανά.

Τρέμουμε περήφανα ζώντας πανικούς απανωτούς.

Στην προσπάθεια να γλιτώσουμε δημιουργούμε τον κόσμο μας.
Έναν κόσμο αποφυγής ορατών και αοράτων κινδύνων.
Κρυβόμαστε πίσω από αντικείμενα.
Πίσω από τους άλλους που φοβούνται και αυτοί.
Πίσω από το δάκτυλό μας.
Ο φόβος μάς έγινε συνήθεια.
Οι ασθματικές μας φωνές μεταδίδουν.
Θέλουμε κι άλλο. Θέλουμε κι άλλα φριχτά σενάρια.
Θέλουμε κι άλλες απειλές, θελουμε κι άλλους δυνάστες,
τιμωρούς. Θέλουμε κι άλλους φοβισμένους απογόνους.
Πώς θα ζήσουμε χωρίς τον φόβο;
—Ας το γιορτάσουμε. Να στήσουμε ένα πάρτι.
Και με χέρια τρεμάμενα να φτιάξουμε μια τούρτα.
Να ακούσουμε τα τραγούδια μας που μας φέρνουν πανικό.
Και να χορέψουμε φοβισμένα.

Scared - Μια κινητική αλληγορία για τον φόβο
Πειραιώς 260 (Ε), 9-11/7, 21:00

Ερμίρα Γκόρο

Η άνθηση του ελληνικού χορού στην Πειραιώς 260 Facebook Twitter
«Αγκαλιάζοντας τη θεματική ουσία του Τέλους, κάθε δημιουργός θα αντλήσει έμπνευση από αυτό, εμφυσώντας τη μοναδική καλλιτεχνική του γλώσσα στην παράσταση». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

Προσκαλέσαμε τους καταξιωμένους καλλιτέχνες Maria Hassabi, Hannes Langolf και Ιωάννα Παρασκευοπούλου σε ένα συλλογικό εγχείρημα, όπου ενώνουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις για να συγκροτήσουν μια σόλο παράσταση, της οποίας θα είναι η κεντρική ερμηνεύτρια.

Κάθε καλλιτέχνης θα συνεισφέρει με τη μοναδική οπτική και καλλιτεχνική του όραση στη δημιουργία μιας πολυδιάστατης χορογραφικής εμπειρίας. Αγκαλιάζοντας τη θεματική ουσία του Τέλους, κάθε δημιουργός θα αντλήσει έμπνευση από αυτό, εμφυσώντας τη μοναδική καλλιτεχνική του γλώσσα στην παράσταση.

TELOS
Πειραιώς 260 (Β), 9-11/7, 21:00

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ