Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
6

Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.

Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.

Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.

Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.

Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ. 

Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων. 

Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό. 

Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων  ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: «Η πλευρά Θεοδωράκη καλεί την οργανώτρια εταιρεία να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να λήξει η διαμάχη»

Η πλευρά Θεοδωράκη πήρε θέση για τις νομικές ενέργειες από πλευράς Γιώργου Χατζιδάκι, γιου του Μάνου Χατζιδάκι, σε βάρος της εταιρείας παραγωγής
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 88 ετών ο Βρετανός θεατρικός συγγραφέας σερ Τομ Στόπαρντ

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 88 ετών ο Βρετανός θεατρικός συγγραφέας σερ Τομ Στόπαρντ

Ο σερ Τομ Στόπαρντ έλαβε αμέτρητες διακρίσεις και τιμές κατά τη διάρκεια της μακράς καριέρας του, συμπεριλαμβανομένου του ότι χρίστηκε ιππότης από τη βασίλισσα Ελισάβετ για την προσφορά του στη λογοτεχνία
LIFO NEWSROOM