Παρέμβαση από την Αντζέλινα Τζολί για τους πρόσφυγες

Παρέμβαση από την Αντζέλινα Τζολί για τους πρόσφυγες Facebook Twitter
5

"Οι Σύροι διαφεύγουν από βόμβες σε βαρέλια, χημικά όπλα, βιασμούς και σφαγές. Η χώρα τους έχει γίνει ένας τόπος θανάτου."
Το πρόβλημα θα συνεχισθεί έως ότου η διεθνής κοινότητα βοηθήσει ώστε να βρεθεί ένα διπλωματικό τέλος στη σύγκρουση στη Συρία, αναφέρει σε σημερινό άρθρο της η ηθοποιός και ακτιβίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Αντζελίνα Tζολί.

Δεν μπορούμε να βγούμε από την κρίση με δωρεές, δεν μπορούμε να λύσουμε την κρίση φιλοξενώντας απλώς πρόσφυγες", γράφει και επικρίνει μια παγκόσμια "συστημική αποτυχία στην επίλυση των συγκρούσεων".  "Τίποτε δεν μας λέει περισσότερα για την κατάσταση του κόσμου από την κίνηση των ανθρώπων διαμέσου των συνόρων" προσθέτει η Τζολί.

Οι πρόσφυγες που προσπαθούν να ξεφύγουν από συγκρούσεις αντιμετωπίζουν άμεσο κίνδυνο, είναι ανάγκη να σωθούν από διωγμούς και ο αποτελεσματικός προσδιορισμός τους θα τους προσέφερε την απαιτούμενη προστασία, έγραψε η ηθοποιός, η οποία είναι ειδική απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, μαζί με την Αρμίνκα Χέλιτς, πρώην πρόσφυγα από τη Βοσνία και μέλος της Βουλής των Λόρδων, της άνω βουλής του βρετανικού κοινοβουλίου.

Την ώρα που χιλιάδες απελπισμένοι άνθρωποι εισρέουν στην Ευρώπη αναζητώντας καταφύγιο, πρέπει να γίνεται διάκριση ανάμεσα σ' αυτούς που διαφεύγουν από την ακραία φτώχεια και αυτούς που διαφεύγουν από τον πόλεμο, αναφέρει το άρθρο.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
"Οι Σύροι διαφεύγουν από βόμβες σε βαρέλια, χημικά όπλα, βιασμούς και σφαγές. Η χώρα τους έχει γίνει ένας τόπος θανάτου."Μιά χαρά τα λές κυρ Αντζελίνα μου μπράβο σου, αν μας έλεγες και ποιός ευθύνεται γι΄αυτό το χάος στην Συρία, και στο Ιράκ, (γιατί ξέρεις πολύ καλά) θα ήσουν η καλύτερη στον κόσμο.
Δεν της έχω καμία ειδική συμπάθεια, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δέχεται ένα συνεχές κράξιμο σε ότι κάνει.Μάλλον θα αισθανόμασταν καλλίτερα αν αυτή καθότανε στα αυγουλάκια της και ξόδευε όλα της τα resources σε …pasa tiempo ή κάτι τέτοιο.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η συγκεκριμένη δεκάρα δεν δίνει για τους πρόσφυγες, το κάνει για μια αρρωστημένη προσωπική προβολή, τουλάχιστον μέχρι σήμερα αυτό δείχνει. Γιαυτό και το κάνει, προσπαθώντας να ρίξει τα φώτα κάπου αλλού και όχι στην έλλειψη ταλέντου που χαρακτηρίζει την πραγματική της δουλειά. Θυμίζει τις γνωστές εγχώριες συζύγους πλουσίων, που κάνουν ιδρύματα και αγαθοεργίες φροντίζοντας την υστεροφημία τους.Επίσης τι εννοούμε παρέμβαση? Παρέμβαση (σύμφωνα με το βικιλεξικό): η ανάμειξη κάποιου σε υπόθεση άλλων.Από που κι ως που έκανε παρέμβαση σε ένα θέμα με το οποίο υποτίθεται ότι ασχολείται κιόλας?Παρέμβαση για παράδειγμα μπορεί να κάνει ένας σημαντικός άνθρωπος με δύναμη και αναγνωρισιμότητα, ή κάποιος υπουργός ή έστω κάποιος καλλιτέχνης που δεν ασχολείται με τους πρόσφυγες. Παρέμβαση δεν κάνει κάποιος που ασχολείται.
"Η συγκεκριμένη δεκάρα δεν δίνει για τους πρόσφυγες, το κάνει για μια αρρωστημένη προσωπική προβολή, τουλάχιστον μέχρι σήμερα αυτό δείχνει".Από ποιες πράξεις αποδεικνύεται η υποκρισία που λες;Ok και 'γω δεν είμαι σε φάση να λέμε "α, τι καλούλα, υιοθετεί φτωχά παιδάκια, πάει στις Καμπότζες κ.λπ.", αλλά μήπως το ότι είναι δημόσιο πρόσωπο/ηθοποιός δημιουργεί κάποια παραπάνω αισθήματα εχθρότητας στον κόσμο, που κατά βάθος δεν έχουν να κάνουν με το υποτιθέμενο ατενσιονχόρινγκ της;Ταπεινή μου άποψη είναι πως δεν δικαιολογείται τόσο μένος από κάποια άτομα. Επίσης το ότι είναι "ατάλαντη" έχω την εντύπωση ότι είναι ελαφρώς υποκειμενικό, αλλά στην τελική αν αυτή χαρακτηρίζεται ως ατάλαντη (...ναι, προφανώς δεν είναι η επόμενη maggie smith) σίγουρα δεν είναι και πολύ περισσότερο ατάλαντη από μία αρμαθιά νέων ηθοποιών ...So? Απλά, λέω ότι θα μπορούσε να sit on her ass, αντί να μπλέκει μ’ αυτά τα πράγματα, δεν το κάνει όμως.