Η Lamborghini και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar: Γιατί προβληματίζει ο ήχος του κινητήρα

Η Lamborghini και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar: Γιατί προβληματίζει ο ήχος του κινητήρα Facebook Twitter
Φωτογραφία: Unsplash.com
0

Η Lamborghini, αν και έχει προγραμματίσει να δημιουργήσει αμιγώς ηλεκτρικά supercars, θεωρεί ότι αυτά τα πανάκριβα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών θα καθυστερήσουν να λανσαριστούν στην αγορά, καθώς αυξάνεται ο σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία.

Αν και η απόδοση της κάθε ηλεκτρικής μονάδας δεν θα είναι πρόβλημα σε ένα ηλεκτρικό όχημα (EV), ορισμένες συναισθηματικές πτυχές -όπως ο ήχος του κινητήρα V-10 της Huracan- δεν μπορούν να αναπαραχθούν, όπως δήλωσε στο Bloomberg, ο πρόεδρος της Lamborghini, Στεφάν Βίνκελμαν. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τεχνητό ήχο που δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των οδηγών ούτε βέβαια και εκείνων των αγοραστών που ξοδεύουν μία περιούσια για να αποκτήσουν ένα ονειρεμένο supercar. Η πολυτελής μάρκα κατασκευής supercar που ανήκει στον Όμιλο Volkswagen εξετάζει, επίσης, το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει στα πανάκριβα μοντέλα της τα ηλεκτρονικά καύσιμα εάν η νομοθεσία γίνει ευνοϊκότερη. Τα ηλεκτρονικά καύσιμα καταναλώνονται από κινητήρες εσωτερικής καύσης ειδικών προδιαγραφών και εξασφαλίζουν σημαντικά μικρότερες ποσότητες ρύπων.

Τα πλήρως ηλεκτρικά σπορ υπεραυτοκίνητα «δεν είναι κάτι που πωλείται μέχρι στιγμής», ανέφερε ο Στεφάν Βίνκελμαν στη συνέντευξή του. «Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στη συνέχεια αν και πότε θα συμβεί αυτό», πρόσθεσε. Πρόκειται για μία τεταμένη περίοδο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλής τεχνολογίας, ο οποίος εξετάζει πώς να αντιμετωπίσει τις ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών, καθώς η ζήτηση για EV επιβραδύνεται και οι κυβερνήσεις περιορίζουν τις επιδοτήσεις για την τεχνολογία.

Η Mercedes-Benz έχει σταματήσει την ανάπτυξη ξεχωριστών κατηγοριών για ηλεκτρικά πολυτελή σεντάν για να εξοικονομήσει χρήματα και σχεδιάζει να πουλά αυτοκίνητα με βενζίνη περισσότερο από το αναμενόμενο. Η ανταγωνιστική της Lamborghini, ιταλική μάρκα Ferrari, προχωρά πιο μπροστά στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα στο Μαρανέλο της Ιταλίας. Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της αναμένεται το επόμενο έτος.

Η κινέζικη BYD κέρδισε και τις δύο αυτές μάρκες σε αυτόν τον τομέα, μετά την αποκάλυψη ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου αξίας 232.452 δολαρίων τον Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 αρχικά θα πωλείται μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της Lamborghini είναι «περιορισμένη», σύμφωνα με τον Στεφάν Βίνκελμαν.

Η Lamborghini είχε επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο -το δίθυρο crossover Lanzador- δεν θα φτάσει στην αγορά μέχρι το 2028.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γαλλικές μετοχές οδεύουν προς τη χειρότερη εβδομάδα από το 2022 λόγω του φόβου για εκλογική νίκη της ακροδεξιάς

Διεθνή / Γαλλία: Η ακροδεξιά στροφή φέρνει αναταράξεις στην οικονομία - Γιγαντιαίες απώλειες στο Χρηματιστήριο

Ο δείκτης CAC 40 στο χρηματιστήριο στο Παρίσι υποχωρεί κατά 6,2% σε εβδομαδιαία βάση, παραδίδοντας τα κέρδη του για το έτος και οδεύοντας προς τη μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση του από τον Μάρτιο του 2022
NEWSROOM