Ο πρίγκιπας Χάρι και η Ριάνα έκαναν εξέταση για τον HIV για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Ριάνα έκαναν εξέταση για τον HIV για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS Facebook Twitter
0

Teamed up with Prince Harry today and got tested to raise awareness for #WorldAIDSDay. It's so important to know your status! Get tested. #ProTESTHIV

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης badgalriri (@badgalriri) στις

Σε αιματολογικές εξετάσεις για τον ιό HIV υποβλήθηκαν την Πέμπτη ο πρίγκιπας Χάρι και η Ριάνα, στο πλαίσιο της εκστρατείας για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS. Ο δυο τους βρέθηκαν χθες στα Μπαρμπέιντος κι έκαναν την εξέταση σε κλινική του Μπρίτζταουν, για να συμμετάσχουν κι εκείνοι στην εκστρατεία ενημέρωσης κατά του HIV/AIDS, παράλληλα με άλλες διοργανώσεις που έγιναν χθες σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Αν είσαι οροθετικός και το μάθεις αρκετά γρήγορα, μπορεί να λάβεις φαρμακευτική αγωγή και να έχεις μία απολύτως φυσιολογική ζωή με τους αγαπημένους σου», δήλωσε ο πρίγκιπας Χάρι.


Σύμφωνα με στοιχεία της UNAIDS για το 2015, περίπου 36,7 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως είναι σήμερα οροθετικοί. Δύο εκατομμύρια είναι οι οροθετικοί στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική.

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Ριάνα βρέθηκαν στα Μπαρμπέιντος ξεχωριστά για να τιμήσουν την 50η επέτειο από την ανεξαρτητοποίηση του νησιού από τη βρετανική κυριαρχία την Τετάρτη.

Η Ριάνα, η οποία κατάγεται από το νησί αυτό της Καραϊβικής και ζει τώρα στη Νέα Υόρκη, εξεπλάγη από την ευκολία και την ταχύτητα της εξέτασης, που σύμφωνα με την UNAIDS (την υπηρεσία των Ηνωµένων Εθνών για το AIDS) είναι φθηνή, ακριβής και έχει γρήγορα αποτελέσματα. «Δεν νομίζω ότι ο κόσμος γνωρίζει πόση πρόοδος έχει επιτευχθεί στην μάχη κατά του HIV και του AIDS. Όσο περισσότερο το διαδίδουμε, τόσο το καλύτερο», δήλωσε η 28χρονη τραγουδίστρια.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM