Τηλεθέαση: Πρώτο το «Καφέ της Χαράς» στην prime time ζώνη της Παρασκευής

Τηλεθέαση: Πρώτο το «Καφέ της Χαράς» στην prime time ζώνη της Παρασκευής Facebook Twitter
0

Το βράδυ της Παρασκευής, το «Καφέ της Χαράς» στον ΑΝΤ1 αναδείχτηκε για άλλη μία φορά μεγάλος "νικητής" στην prime time.

Πιο συγκεκριμένα, η σειρά του του ΑΝΤ1 σημείωσε μέσο όρο 30,2% στο δυναμικό κοινό (18-54), φτάνοντας μέχρι το 38,3% σε τέταρτο. Στο γενικό σύνολο, ο μέσος όρος του ήταν 31,5%, ενώ έφτασε μέχρι 37,7% στο ίδιο τέταρτο.

Παράλληλα, το Best Friend's Fear με τον Σάββα Πούμπουρα είχε μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 27%, ενώ στο γενικό σύνολο είχε 26%.

Το Gala του My Style Rocks κινήθηκε σε χαμηλότερα νούμερα, έχοντας μέσο όρο 14,2% στο δυναμικό κοινό και 15,8% στο γενικό σύνολο.

Τηλεθέαση: Πρώτο το «Καφέ της Χαράς» στην prime time ζώνη της Παρασκευής Facebook Twitter

Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM
Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM