Υπάρχει σοβαρός λόγος που η Σερένα Γουίλιαμς επέστρεψε στα Γκραν Σλαμ με στολή σούπερ-ηρωίδας

Υπάρχει σοβαρός λόγος που η Σερένα Γουίλιαμς επέστρεψε στα Γκραν Σλαμ με στολή σούπερ-ηρωίδας Facebook Twitter
EPA
0

Η Σερένα Γουίλιαμς επέστρεψε χθες στα Γκραν Σλαμ, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο απουσίας λόγω της εγκυμοσύνης της, ντυμένη σαν σούπερ-ηρωίδα.

Η 36χρονη Αμερικανίδα είχε αποχωρήσει μετά την κατάκτηση του αυστραλιανού Όπεπ, τον Ιανουάριο του 2017, καθώς ήταν ήδη έγκυος στην κόρη της.

Η τενίστρια γέννησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και, για τη χθεσινή πρώτη εμφάνιση στα τερέν αποφάσισε να ντυθεί αναλόγως, με μία ολόσωμη, μαύρη φόρμα που παρέπεμπε σε ήρωες από τις σελίδες κάποιου κόμικ. Ωστόσο για την επιλογή της συνέτρεχε ένας πολύ σοβαρός λόγος. 

Όπως αποκάλυψε η Γουίλιαμς, η συγκεκριμένη, ελαστική φόρμα τη βοηθά να αντιμετωπίζει τους θρόμβους αίματος που λίγο έλειψαν να της στοιχίσουν τη ζωή τον Φεβρουάριο.

«Είχα μεγάλο πρόβλημα. Δεν ξέρω πόσους αντιμετώπισα μέσα στο προηγούμενο δωδεκάμηνο (...) είναι μία ευχάριστη στολή αλλά και λειτουργική, που μου επιτρέπει να διαγωνίζομαι χωρίς προβλήματα».

«Ένιωθα σαν σούπερ-ηρωίδα», δήλωσε μετά την επικράτηση της με 7-6, 6-4 απέναντι στην Κριστίνα Πλίσκοβα, στο γαλλικό Όπεν. «Αισθάνομαι σαν πολεμίστρια όταν φορώ αυτή την φόρμα, σα μια βασίλισσα από τη Γουακάντα ίσως», σχολίασε αναφερόμενη στην φανταστική πόλη της δημοφιλούς ταινίας Black Panther.

Υπάρχει σοβαρός λόγος που η Σερένα Γουίλιαμς επέστρεψε στα Γκραν Σλαμ με στολή σούπερ-ηρωίδας Facebook Twitter
EPA

«Ζω σε έναν φανταστικό κόσμο. Πάντα ήθελα να γίνω σούπερ-ηρωίδα και αυτός είναι ο τρόπος μου για να τα καταφέρω», πρόσθεσε.

Η Γουίλιαμς επέστρεψε δυναμικά στις προπονήσεις τον Μάρτιο αλλά όταν την ρώτησαν για το Ρολάν Γκαρός (που είχε κερδίσει τελευταία φορά το 2015) φάνηκε προσγειωμένη: «Δεν ξέρω. Είμαι σίγουρα εδώ για να διαγωνιστώ και να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Ωστόσο δεν πιέζω τον εαυτό μου όπως θα έκανα "κανονικά"».

Όπως άλλωστε λέει, από την ημέρα που γεννήθηκε η κόρη της, Ολυμπία, προτεραιότητά της όταν επιστρέφει από τις προπονήσεις είναι να περνούν πολύτιμο χρόνο μαζί.

«Όταν δεν προπονούμαι, είμαστε μαζί. Συνήθως στα Γκραν Σλαμ περνώ πολύ περισσότερο χρόνο στο γήπεδο αλλά είναι πολύ μικρή και δεν μπορώ να τη φέρω ακόμα μαζί μου».

Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM