Τζένη Μπότση: 14 γυναίκες καταγγέλλουμε το ίδιο πρόσωπο - «Τι συνέβη στην οντισιόν»

Τζένη Μπότση: 14 γυναίκες καταγγέλλουμε το ίδιο πρόσωπο - «Τι συνέβη στην οντισιόν» Facebook Twitter
Aπό το instagram της ηθοποιού
0

Περισσότερες λεπτομέρειες για την καταγγελία που είχε κάνει την περασμένη εβδομάδα, έδωσε σήμερα η ηθοποιός Τζένη Μπότση.

«Ξεκινήσαμε τρεις γυναίκες [...] και αυτή την στιγμή είμαστε 14 που έχουμε καταγγείλει το ίδιο πρόσωπο», δήλωσε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, αναφερόμενη σε γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη τον οποίο κατήγγειλε για «πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα». 

Κατά την ίδια, σε όλες καταγγελίες των γυναικών «αλλάζει λίγο η περιγραφή» καθώς «δεν ήταν πάντα στο ίδιο μέρος», και αφορούν μία περίοδο από το 1992 έως το 2005. 

«Πότε συνέβη: Το 1994 μόλις είχα τελειώσει την δραματική σχολή και είχε έρθει για να δει τις πτυχιακές μας εξετάσεις», σημείωσε η κα Μπότση. «Μετά από κάποιους μήνες, επικοινώνησε μαζί μου και με κάλεσε να πάω σε ένα θέατρο για να με δει για κάποιο έργο. Ήταν ο «Εραστής» του Πίντερ. Ένα έργο για δύο άτομα και με ήθελε για τον ρόλο της γυναίκας. Μόλις είχα τελειώσει την σχολή, ένας λαμπερός πρωταγωνιστής, η χαρά μου ήταν μεγάλη.»

Το πρώτο ραντεβού έγινε σε κεντρικό θέατρο. «Μου είπε ότι «βλέπεις εδώ ότι γίνονται δουλειές γιατί φτιάχνουμε το σκηνικό και πρέπει να πάμε στο γραφείο. Πήγαμε σε ένα διαμέρισμα στην περιοχή του Ζωγράφου. Δεν ξέρω τι ήταν εκεί. Εκεί έγινε η ακρόαση. Μου είπε να ξεχάσω το κείμενο και πως θα υπαγορεύει εκείνος τι θα λέω. Κάποια στιγμή άρχισε τη βωμολοχία, είπα ότι δεν μπορώ να του τα πω αυτά τα λόγια, μου είπε ότι το καταλαβαίνει αλλά θα υπάρξει διασκευή του έργου οπότε ίσως να φύγω και να το σκεφτώ και να ξαναπάω μία επόμενη φορά για να συνεχίσουμε. Όντως έφυγα, το σκέφτηκα πολύ, αποφάσισα να το παλέψω, και ξαναπήγα πάλι στο ίδιο μέρος μου, ζητήθηκε να φοράω και φούστα που δεν φορούσα την πρώτη φορά. Κάποια στιγμή με έβαλε να χορέψω και με γύρισε προς τον τοίχο. 

»Τον ένιωσα μετά από λίγο, πολύ κοντά την ανάσα του, και όταν γύρισα να τον κοιτάξω είδα ότι αυτοϊκανοποιούνταν. Έπαθα σοκ, ούρλιαζα φώναζα κι έκλαιγα και νομίζω ότι και αυτός σοκαρίστηκε με την τόσο έντονη αντίδρασή μου. Τότε ήμουν 22 ετών. Ήταν κλειδωμένη η πόρτα, δεν μπορούσα..οπότε ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες και μετά έφυγα και δεν το είπα σε κάνενα για πάρα πολλά χρόνια. Ξέρω ότι δεν μπορούσα να το πω στους γονείς μου. Δεν θα με ξαναφήναν να ασχοληθώ με το θέατρο.»

«Δεν μπορούσα να το πω στους φίλους μου, δεν μπορούσα να το πω σε κανέναν. Μόνο στην κοπέλα που ήμασταν μαζί στο καμαρίνι μου είπε λίγες ημέρες μετά «ξέρεις κάτι, με πήρε αυτός τηλέφωνο και μου είπε ότι θέλει να κάνω μια οντισιόν. Και γύρισα και την κοίταξα και της είπα «μην πας». Αυτή η κοπέλα μου έστειλε πριν λίγες ημέρες μήνυμα και μου είπε «σε ευχαριστώ που με προστάτευσες». Είναι η μόνη κοπέλα που κατάφερα να προστατεύσω.»

Η κα Μπότση δήλωσε πως ήθελε «πολλά χρόνια» να καταγγείλει το γεγονός. «Είχα καταλάβει πως δεν το είχε κάνει μόνο σε μένα, υπήρχαν κι άλλες, πολλές», υποστήριξε η ηθοποιός, λέγοντας πως σε συνάντηση ηθοποιών άκουσε την ίδια ιστορία από άλλη γυναίκα. 

«Ζητώ συγγνώμη από όλα τα κορίτσια μετά από εμένα που δεν είχα το θάρρος να το σταματήσω. Πραγματικά θέλει πολύ θάρρος και αυτή τη στιγμή θέλει θάρρος για αυτό που κάνω. Και ταραζόμαστε όλες. Και οι 14 είμαστε πάρα πολύ ταραγμένες. Μιλάω με γυναίκες που δεν της ξέρω και νιώθουμε σα να μιλάμε με την αδερφή μας, συγκινούμαστε. Τώρα δεν φοβόμαστε. Θέλουμε να σταματήσει αυτό εδώ. Φτάνει, κάθε μορφή βίας». 

Ερωτηθείσα αν θα κινηθεί νομικά, η κα Μπότση απάντησε πως θα ακολουθήσει τις οδηγίες της δικηγόρου της, καθώς πλέον είναι 14 γυναίκες ηθοποιοί που περιγράφουν «ακριβώς το ίδιο πράγμα», κατά τα λεγόμενά της. «Όχι δεν το θυμήθηκα τώρα, δεν το είχα ξεχάσει ποτέ. Ευχαριστώ πάρα πολύ τη Σοφία τη Μπεκατώρου, αν ήξερε το καλό που έχει κάνει, μας άνοιξε ένα δρόμο και ευτυχώς αδράξαμε την ευκαιρία. Γιατί στην αρχή είχαμε τις αμφιβολίες μας. Ήμασταν «να το κάνουμε - να μην το κάνουμε; Πάμε. Τώρα». Ο χώρος μας είναι ένας υπέροχος χώρος, είναι κρίμα να χαλάνε κάτι τέτοιοι άνθρωποι το όνομα του χώρου μας. Και αυτά σίγουρα δεν συμβαίνουν μόνο στο θέατρο, συμβαίνουν παντού.»

«Υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά, είναι άλλο το φλερτ και άλλο αυτή η βία. Έχει τεράστια διαφορά. Με έχουν φλερτάρει στη δουλειά και έχω φλερτάρει με μία αξιοπρέπεια πάντα. Εγώ αισθάνομαι ότι έκοψε ένα κομμάτι από την αξιοπρέπειά μου όλο αυτό. Και για αυτό με θύμωσε. Γιατί; Για ποιον λόγο όλο αυτό; Γιατί; Δηλαδή χρησιμοποιούσε τα όνειρά μας για να μας εξευτελίσει.»

«Δεν θα μας είχε πιστέψει κανείς τότε. Κανείς. Θα λέγανε «το κοριτσάκι πήγε εκεί και τον ήθελε; Τι λέει;» Τώρα όμως που αλλάζει η κοινωνία μας, τώρα είναι η ώρα να τα πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.» Κλείνοντας, η κα Μπότση αναφέρθηκε και στην κόρη της στο πλαίσιο της απόφασης που πήρε για να καταγγείλει όσα κατήγγειλε: «Θα της δείξω ότι και εγώ θα πω την αλήθεια χωρίς να φοβάμαι. Και τώρα δεν φοβάμαι.»

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM