ΗΣΑΠ: Εκτός λειτουργίας τέσσερις σταθμοί - Ο λόγος

ΗΣΑΠ ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου Eurokinissi
0

H κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος - Κηφισιά, λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης.

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, εκτός λειτουργίας είναι προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς (Γραμμή 1).

 
 
 
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΡΗΤΗ 37ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΤΗΣΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ελλάδα / Κρήτη: Η επιχείρηση για τη σύλληψη του 37χρονου – Η εκπαίδευση στη Μαλαισία και η επίθεση που φέρεται να ετοίμαζε

Η Χαμάς, τα δύο πρόσωπα που εξετάζονται και το αναπάντητο ερώτημα του στόχου της επίθεσης που φαίνεται να ετοίμαζαν - Τι βρέθηκε στο διαμέρισμα στα Πατήσια
THE LIFO TEAM
ΠΑΝΤΕΙΟ PRIDE ΣΗΜΑΙΑ

Ελλάδα / Η σημαία του Pride κυματίζει στο Πάντειο: Μήνυμα ισότητας, ορατότητας και συμπερίληψης

Με το να κυματίζει η σημαία του Pride σε έναν πανεπιστημιακό χώρο, υπενθυμίζει τον ρόλο των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων ως χώρων ελεύθερης έκφρασης, διαλόγου και προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
THE LIFO TEAM