Ποσό ρεκόρ για μία ζακέτα του Κερτ Κομπέιν - 334.000 δολάρια

Ποσό ρεκόρ για μία ζακέτα του Κερτ Κομπέιν - 334.000 δολάρια Facebook Twitter
0

Μία ζακέτα την οποία φορούσε ο Κερτ Κομπέιν κατά την ιστορική συναυλία των Nirvana στο MTV πωλήθηκε σε δημοπρασία έναντι 334.000 δολαρίων. 

Η ζακέτα πωλήθηκε κατά τη διάρκεια διήμερης δημοπρασίας «ροκ αντικειμένων» στη Νέα Υόρκη και έγινε το ακριβότερο πουλόβερ που πωλήθηκε ποτέ με αυτόν τον τρόπο. Ο οίκος δημοπρασιών έκανε λόγο για «ένα από τα διασημότερα πουλόβερ στην ιστορία της μουσικής». 

Το MTV Unplugged in New York των Nirvana ηχογραφήθηκε στα στούντιο της Sony μπροστά σε κοινό πέντε μήνες πριν την αυτοκτονία του Κομπέιν τον Απρίλιο του 1994. Ο δίσκος κυκλοφόρησε τέσσερις μήνες μετά τον θάνατο του Κομπέιν. Μία κιθάρα της Fender, ειδικά κατασκευασμένη για τον αριστερόχειρα Κομπέιν, με την οποία ο καλλιτέχνης έπαιζε στην περιοδεία του σχήματος για την προώθηση του άλμπουμ In Utero πωλήθηκε έναντι 330.000 δολαρίων.

Η κιθάρα αποτελούσε έκθεμα, για αρκετά χρόνια, στο Rock and Roll Hall of Fame. Μαζί με την κιθάρα δόθηκε και μία χειρόγραφη επιστολή της Κόρτνεϊ Λοβ, συζύγου του Κομπέιν, στην οποία αναφέρεται πως η κιθάρα αυτή υπήρξε ένα από τα αγαπημένα όργανα του μουσικού. 

 

Κατά το διήμερο γεγονός δημοπρατήθηκαν περισσότερα από 700 αντικείμενα των Έλβις Πρίσλεϊ, Beatles, Μάικλ Τζάκσον, Madonna, Queen, Μπομπ Ντίλαν και Τζίμι Χέντριξ. 

Με πληροφορίες από Guardian 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε χωρίς επεισόδια στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

Πολιτισμός / Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε «χωρίς επεισόδια» στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

«Στη χειρότερη, θα με ξαναβάλουν φυλακή», δήλωσε προ ολίγων ημερών από τις Κάννες ο Ιρανός σκηνοθέτης, αποδεχόμενος τις επιπτώσεις της κινηματογραφικής του αντίστασης
LIFO NEWSROOM
Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Πολιτισμός / Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου, πάνω από 70 παραγωγοί του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Στέγης εμφανίζονται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο booth προσφέροντας στο κοινό μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
LIFO NEWSROOM