O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni

O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter
0

Ο οίκος Brioni επαίρεται ότι «ράβει θρύλους από το 1945», τη χρονιά που ιδρύθηκε στη Ρώμη και φέτος γιορτάζει με μια ακόμη συνεργασία που έχει κάνει αίσθηση παγκοσμίως στον χώρος της μόδας.

Ο κορυφαίος ερμηνευτής σερ Άντονι Χόπκινς είναι ο πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου για την κολεξιόν Φθινόπωρο 2017-Χειμώνας 2018 και πόζαρε μπροστά στον φακό του φωτογράφου Gregory Harris. 

Η καμπάνια του οίκου θα κάνει πρεμιέρα στις διαφημιστικές πινακίδες στα αεροδρόμια της Ρώμης, στον αερολιμένα Malpensa στο Μιλάνο και στο Πεκίνο, την 1η Σεπτεμβρίου. Ακολούθως θα εμφανιστεί σε επιχειρηματικές και οικονομικές εφημερίδες στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένων των «The Wall Street Journal», «The Financial Times», «The New York Times», «Frankfurter Allgemeine Zeitung» και «Nikkei Business Publications», καθώς και σε ένθετα των εφημερίδων, όπως το «T Magazine» και το «WSJ. Magazine».

O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter

Ο βραβευμένος με Όσκαρ Ουαλός ηθοποιός, από το 2016 υποδύεται τον ρόλο του δρ. Ρόμπερτ Φορντ στην δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Westworld». Τον προηγούμενο μήνα, ο σερ Άντονι Χόπκινς προσήλθε φορώντας δημιουργίες του οίκου Brioni στην πρεμιέρα της ταινίας «Transformers: The Last Knight», στο Σικάγο (στην ταινία υποδύεται τον ρόλο του Άγγλου Λόρδου σερ Έντμουντ Μπάρτον, για τον οποίο ρόλο έχει προταθεί για βραβείο Emmy).

«Θεωρείται ένας από τους πιο παραγωγικούς και πολύπλευρους ηθοποιούς της εποχής μας. Η καριέρα του Σερ Χόπκινς περιλαμβάνει εξαιρετικά επιτυχημένες εμφανίσεις στη σκηνή, το κινηματογραφικό και την τηλεόραση για σχεδόν πέντε δεκαετίες. Η σειρά των εμβληματικών του παραστάσεων, τα ποικίλα βραβεία και η κομψή φύση του τον επιβεβαιώνουν ως την απόλυτη έμπνευση  για τον άνδρα της Brioni«, αναφέρει ο οίκος για την επιλογή του.

O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter
O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter
O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter
O θρύλος Σερ Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστής στην καμπάνια του οίκου Brioni Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Πολιτισμός / Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Η «Χαμένη Πόλη» εξακολουθεί να γοητεύει τους ερευνητές και έχει πολλά ακόμη να δώσει μέσα από τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ, τα τελευταία 70 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Πολιτισμός / Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς που κυκλοφόρησε το 2023 και εστιάζει στη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska» (1982) το οποίο ηχογράφησε ο Σπρίνγκστιν στο δωμάτιο του στο Κολτς Νεκ του Νιου Τζέρσεϊ σε ένα τετρακάναλο κασετόφωνο
LIFO NEWSROOM
Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Πολιτισμός / Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Ντάριο Αρτζέντο που σε λίγες ημέρες συμπληρώνει τα 85 του χρόνια έχει πλέον αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά πλατό εδώ και τρία χρόνια, καθώς πέρα από το εμπόδιο της ηλικίας του απογοητεύτηκε και από την αποδοχή που είχε η τελευταία του ταινία «Μαύρα Γυαλιά»
LIFO NEWSROOM