Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
0

Για τη νέα αντρική συλλογή του οίκου Gucci, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele προσκάλεσε τρεις ιδιοσυγκρασιακούς μουσικούς και επέλεξε να συνεργαστεί ξανά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Harmony Korine για να συνθέσει εικόνες ενός τυπικού ροκ σταρ lifestyle, σε μια έπαυλη της Καλιφόρνιας όπου έγινε η φωτογράφιση της καμπάνιας τον Φεβρουάριο. 

Οι A$AP Rocky, Iggy Pop και Tyler, The Creator αράζουν με τον παπαγάλο του Iggy, Biggy Pop, και τον φίλο του, ένα εντυπωσιακό μπλε μακάο, κάνοντας πλάκα με τα κατοικίδιά του στην ταράτσα τη νύχτα, στο τραπέζι της κουζίνας με ένα τεράστιο μπολ με σπαγγέτι και στο σαλόνι το απόγευμα.

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter

Το ετερόκλητο όραμα του Alessandro Michele έφερε μαζί αυτούς τους τρεις καλτ καλλιτέχνες, με το ξεχωριστό στιλ, δημιουργώντας έναν περίεργο, αναπάντεχο διάλογο.

Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter
Iggy Pop, A$AP Rocky, και Tyler, The Creator στη νέα καμπάνια του Gucci - Η ζωή ενός ροκ σταρ Facebook Twitter

«Το αποτέλεσμα είναι μια ομαδική καμπάνια με τρεις άντρες που πιστεύω πως πέρασαν επίσης καλά. Υπάρχει πάντα αυτή η εικόνα εκκεντρικότητας, επειδή στην πραγματικότητα είναι οι ίδιοι εκκεντρικοί. Ήταν όμορφο να τους βλέπεις μαζί, τόσο φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παρόμοιους», εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci. 

«Είναι ένα ακόμη κεφάλαιο του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους του να είσαι κομψός και οι συγκεκριμένοι τρεις άντρες ενσωματώνουν τέλεια την ιδέα. Ίσως η κομψότητα είναι κάτι στον αέρα για το οποίο μερικές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η αντρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και περίεργη», λέει ο Alessandro Michele. 

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM
Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Η προσθήκη του ονόματος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στη Λεωφόρο της Δόξας θεωρείται μία από τις πιο συγκινητικές και δίκαιες αναγνωρίσεις της κινηματογραφικής βιομηχανίας
LIFO NEWSROOM
Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πολιτισμός / Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πρώην πρωθυπουργός της Ισλανδίας προειδοποιεί ότι η νεολαία εκτίθεται σχεδόν αποκλειστικά σε αγγλόφωνο περιεχόμενο μέσω TikTok και YouTube, απειλώντας με «ουσιαστική εξαφάνιση» της γλώσσας μέσα σε μία γενιά
LIFO NEWSROOM