H Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε με τη φωτογραφία της για το μακελειό στο Μάντσεστερ να εξοργίσει όλο το ίντερνετ

H Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε με τη φωτογραφία της για το μακελειό στο Μάντσεστερ να εξοργίσει όλο το ίντερνετ Facebook Twitter
2

Η Κιμ Καρντάσιαν αποφάσισε να σχολιάσει δημοσίως το πολύνεκρο τρομοκρατικό χτύπημα στο Μάντσεστερ, που άφησε πίσω του 22 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες, αλλά το έκανε με τον δικό της τρόπο και το αποτέλεσμα δεν άρεσε καθόλου. Κι ενώ χιλιάδες μηνύματα συμπαράστασης έχουν κατακλύσει από προχθές τα social media εκφράζοντας βαθιά θλίψη για το μακελειό, η διάσημη σταρ κατάφερε με ένα και μοναδικό tweet να προκαλέσει για ακόμη μια φορά τεράστια οργή. 

Την επίθεση, που έγινε λίγο μετά το τέλος της συναυλίας της Αριάνα Γκράντε σχολίασαν και πολλοί celebrities, που εξέφρασαν μέσω Twitter τα συλλυπητήριά τους και έστειλαν την αγάπη τους στις οικογένειες των θυμάτων. Η Κιμ Καρντάσιαν, όμως, σε αντίθεση με τους υπολοίπους, αποφάσισε να τοποθετηθεί για το συμβάν, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της να διασκεδάζει παρέα με την Αριάνα Γκράντε. 

«Οι συναυλίες υποτίθεται πως είναι ένα μέρος όπου μπορείς να χαλαρώσεις και να διασκεδάσεις. Τόσο τρομακτικό να μην νιώθεις πουθενά ασφάλεια σε αυτόν τον κόσμο. Αριάνα Γκράντε σ' αγαπώ», έγραφε η Κιμ στο μήνυμά της, το οποίο στη συνέχεια διέγραψε αλλά οι χρήστες πρόλαβαν να το «αρχειοθετήσουν».

H Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε με τη φωτογραφία της για το μακελειό στο Μάντσεστερ να εξοργίσει όλο το ίντερνετ Facebook Twitter

Πάρα πολλοί ήταν εκείνοι που χαρακτήρισαν το tweet «ναρκισσιστικό» και «παράταιρο». «Η ανάγκη σου να ανεβάσεις φωτογραφία με τον εαυτό σου...αηδιαστική», «Έλεος, γιατί όλα πρέπει να έχουν σχέση με σένα, διάγραψέ το», σχολίαζαν οι περισσότεροι. Βέβαια υπήρξαν και κάποιοι που την υπερασπίστηκαν, υποστηρίζοντας πως αυτός ήταν ο τρόπος της να δείξει την υποστήριξή της, στην φίλη της, Αριάνα Γκράντε.

Μετά τις έντονες αντιδράσεις και τα δεκάδες αρνητικά σχόλια, η Κιμ αποφάσισε τελικά να διαγράψει το επίμαχο tweet. Σήμερα στον λογαριασμό της φαίνονται μόνο οι προηγούμενες αναρτήσεις που είχε κάνει το πρωί της Τρίτης, όπου εξέφραζε την θλίψη της για τα θύματα της επίθεσης. «Δεν μπορώ να φανταστώ τον φόβο και την αγωνία που περνούν αυτοί οι γονείς ψάχνοντας τα παιδιά τους. Προσεύχομαι για όλους στο Μάντσεστερ. Είναι πραγματικά άδικο και σου ραγίζει την καρδιά», είναι τα δύο μηνύματα που φαίνονται πλέον.

Παρόλο που διέγραψε το tweet και την φωτογραφία με την Αριάνα Γκράντε, οι χρήστες εξακολουθούν να είναι εξοργισμένοι και να γράφουν επιθετικά σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις, ποστάροντας ταυτόχρονα και το διαγραμμένο tweet. «Ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσουμε πως δημοσίευσες μια ακατάλληλη φωτογραφία και έκανες την βομβιστική επίθεση στο Μάντσεστερ να έχει σχέση με σένα. Τα σκρινσοτ μένουν για πάντα», της έγραψε μία από τους χρήστες.


Με πληροφορίες από Dailydot

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM