Calvin Klein: Τέλος η υψηλή ραπτική - Κλείνει το διάσημο κατάστημα της Νέας Υόρκης

Calvin Klein: Τέλος η υψηλή ραπτική - Κλείνει το διάσημο κατάστημα της Νέας Υόρκης Facebook Twitter
0

O οίκος μόδας Calvin Klein ανακοίνωσε πως αποσύρεται από την υψηλή ραπτική και τη δημιουργία προϊόντων πολυτελείας. 

Η κίνηση έρχεται μετά την απροσδόκητη αποχώρηση του Raf Simons, του διευθυντή δημιουργικού της εταιρείας, ο οποίος παλαιότερα εργαζόταν στον οίκο Cristian Dior. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμα πως κλείνει το διάσημο κατάστημα της Νέας Υόρκης, στη λεωφόρο Μάντισον. 

O σχεδιαστής είχε αλλάξει το όνομα του brand πολυτελείας από Calvin Klein Collection σε Calvin Klein 205W39NYC και παραιτήθηκε πριν το προγραμματισμένο τέλος του συμβολαίου του, το οποίο έληγε τον Αύγουστο του 2019.

Η παραίτηση ήταν αντίδραση στη δήλωση του CEO της μητρικής εταιρείας της Calvin Klein, της PVH Corp. O Emanuel Chirico είχε δηλώσει πως είναι «απογοητευμένος από την έλλειψη απόδοσης της επένδυσης μας στη λαμπερή 205W39NYC». 

Τον Ιανουάριο η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως θα άλλαζε ξανά το όνομα του συγκεκριμένου brand και πως έψαχνε για τον διάδοχο του Simons. Η απόφαση της να καταργήσει τη συλλογή και να κλείσει το κατάστημα της Νέας Υόρκης θα σημαίνει περίπου 100 απολύσεις σε Νέα Υόρκη και Μιλάνο.

Ο Simons εργάστηκε στην Calvin Klein από το 2016. Είχε απόλυτο δημιουργικό έλεγχο σε όλους τους τομείς της εταιρείας (Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Home) με σκοπό να τους ενώσει υπό ένα κοινό όραμα.

Επίσης, είχε αλλάξει ολοκληρωτικά το διάσημο κατάστημα της εταιρείας στη λεωφόρο Μάντισον, στη Νέα Υόρκη, σε συνεργασία με τον αρχιτέκτονα Sterling Ruby.  

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM