Ακούστε το σκανδαλιστικό "∞" ("Infinity") του Vangelis, με την Ειρήνη Παπά να προσπoιείται ότι έρχεται σε οργασμό

Ακούστε το σκανδαλώδες 666 του Vangelis, με την Ειρήνη Παππά να έρχεται σε οργασμό Facebook Twitter
0

Η πιο σκανδαλώδης στιγμή στην μετεωρική πορεία του Vangelis ήταν αναμφίβολα ένα κομμάτι, μάλλον άγνωστο σήμερα, στον δίσκο του «666»

Στο " ∞" ("Infinity"), το πιο αμφιλεγόμενο τραγούδι του άλμπουμ, ακούγεται η Ειρήνη Παπά να επαναλαμβάνει «Ήμουν, είμαι, είμαι έτοιμη να "ολοκληρώσω"» πάνω σε ένα μονότονο ρυθμό κρουστών, ο οποίος σταδιακά κορυφώνεται σε οργασμικό παροξυσμό. Ο Βαγγέλης περιέγραψε το κομμάτι ως μεταφορά για "τον πόνο της γέννησης και τη χαρά της συνουσίας."
 Ο Ferris αρχικά αναζήτησε έναν αφηγητή με βαριά βρετανική προφορά για να απαγγείλει τον στίχο, προκειμένου να δημιουργήσει μια αντίθεση με την κλιμακούμενη φρενίτιδα, αλλά αντ' αυτού επιλέχθηκε ο αυτοσχεδιασμός της Παππά, επειδή ταίριαζε καλύτερα.

Οι Hegarty και Halliwell περιγράφουν το τραγούδι ως μέρος της "κλιμακούμενης κακοφωνίας" που σηματοδοτεί την εξέλιξη προς την αποκάλυψη. 

Το Melody Maker έγραψε το 1972 ότι υπό το φως της δημοσιότητας που έλαβε το "Je t'aime... moi non plus" του Serge Gainsbourg, ήταν "περίεργο" που τα μέσα ενημέρωσης παρέβλεψαν το 666, αλλά θα ήταν "κρίμα" αν είχε αποκτήσει φήμη μόνο λόγω της συμβολής της  Παππά.

Ένα sample της Παππά, την ώρα που λαχανιάζει από οργασμό,  χρησιμοποιήθηκε στο "Principles of Lust" των Enigma.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Πολιτισμός
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM