Το εξώφυλλο με τη Σερένα Γουίλιαμς που δίχασε

Το εξώφυλλο με τη Σερένα Γουίλιαμς που δίχασε Facebook Twitter
1

Ένα εξώφυλλο στο περιοδικό GQ που απεικόνιζε την γνωστή τενίστρια Σερένα Γουίλιαμς, προκάλεσε αντιδράσεις και ερωτηματικά.

O λόγος; Το γνωστό περιοδικό είχε ενθρονίσει την Γουίλιαμς στην θέση της «Γυναίκας της Χρονιάς» στον ετήσιο κύκλο των «Ανδρών της Χρονιάς».

Το περιοδικό συμπεριλαμβάνει στην λίστα αυτή άνδρες και γυναίκες από το 2003, αλλά το συγκεκριμένο εξώφυλλο πυροδότησε θύελλα αντιδράσεων καθώς η λέξη «άνδρας» είχε σβηστεί, και η λέξη «γυναίκα» είχε τοποθετηθεί από πάνω και μάλιστα μέσα σε εισαγωγικά.


Κάποιοι χρήστες στο ίντερνετ αντιλήφθηκαν την χρήση των εισαγωγικών στην λέξη γυναίκα ως προσβολή, καθώς θεωρούν ότι εκφράζουν φυλετικό ρατσισμό απέναντι στην γνωστή τενίστρια.

Η σούπερ σταρ έχει έρθει αντιμέτωπη επανειλημμένα με «κριτικές» για το «αρσενικό» physique της καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας της,  σύμφωνα με τα όσα έχει εξομολογηθεί η ίδια σε ανοιχτή επιστολή που δημοσίευσε το 2017.

Ωστόσο , ο διευθυντής έρευνας του περιοδικού, Μικ Ράουζ, ξεκαθάρισε ότι η επικεφαλίδα ήταν χειρόγραφη από τον ιδρυτή της γνωστής εταιρίας design, Βίρτζιλ Άμπλο, ο οποίος είναι γνωστός για την «φιλοξενία» λέξεων μέσα σε εισαγωγικά στα έργα του.

Η χρήση των συγκεκριμένων σημείων στίξης είναι και στην καμπάνια της κολεξιόν της Nike που πρωταγωνιστεί η Γουίλιαμς – και έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την Off-White. Οι λέξεις «Serena» και «Logo» ήταν μέσα στα ίδια χαρακτηριστικά εισαγωγικά.

Φαίνεται πως η αισθητική του Άμπλο δημιούργησε αυτή τη φορά ένα μικρό κονμφούζιο μόνο και μόνο από μία «λάθος» ερμηνεία.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια