«Εσύ τι θα έκανες για την αγάπη;»: Η νέα καμπάνια του οίκου Dior ζητά τη βοήθειά σου

«Εσύ τι θα έκανες για την αγάπη;»: Η νέα καμπάνια του οίκου Dior ζητά τη βοήθειά σου Facebook Twitter
0

Λένε πως η αγάπη είναι μεγαλύτερη δύναμη και ο οίκος Dior βάλθηκε να το αποδείξει μέσω της νέας του διαφημιστικής καμπάνιας. 

Για πρώτη φορά ο διάσημος οίκος εγκαινίασε μια παγκόσμια πρωτοβουλία μέσω διαδικτύου για φιλανθρωπικό σκοπό, που στόχο έχει να κάνει όσους περισσότερους μπορεί να (απο)δείξουν έμπρακτα την αγάπη τους. Με τίτλο «Dior Love Chain», η κίνηση είναι ουσιαστικά μια διαδικτυακή αλυσίδα αγάπης, όπου ο οίκος απευθύνει σε όλους την μοναδική ερώτηση: «Εσύ, τι θα έκανες για την αγάπη;».

Τα έσοδα από την καμπάνια θα διατεθούν στο We Charity, που στηρίζει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά που ζουν σε καθεστώς φτώχειας. Το μόνο που ζητά ο οίκος στο κοινό, είναι να απαντήσουν στην συγκεκριμένη ερώτηση δημοσιεύοντας ένα βίντεο στα social media με το hashtag #diorlovechain. Για κάθε βίντεο, ο οίκος Dior ανακοίνωσε πως θα δωρίζει 1 δολάριο στο We Charity.

 

Μόλις τελειώσει η καμπάνια, τα καλύτερα από αυτά θα επιλεγούν για να γίνουν μέρος μιας μεγάλης έκθεσης που διοργανώνει ο οίκος και θα ταξιδέψει στον κόσμο το 2018, ενώ πολλά θα προβληθούν και στην επίσημη ιστοσελίδα του. 

Στο πλαίσιο της «Dior Love Chain», ο οίκος ζήτησε από διάσημα ονόματα όπως οι Jennifer Lawrence, Natalie Portman, Bella Hadid, Charlize Theron, Robert Pattinson, Johnny Depp, Rihanna και άλλοι να «γυρίσουν» το δικό τους βίντεο, όπου και απαντούν τι θα έκαναν οι ίδιοι για την αγάπη.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Banksy Βηθλεέμ Ξενοδοχείο

Πολιτισμός / Walled Off Hotel: Το ξενοδοχείο του Banksy στη Βηθλεέμ επαναλειτουργεί με μήνυμα ειρήνης

Το ξενοδοχείο, που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το τείχος στη Δυτική Όχθη, είχε μείνει κλειστό μετά την επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου 2023 και τον πολέμο που ακολούθησε στη Γάζα
THE LIFO TEAM
Merriam-Webster: Το αμερικάνικο λεξικό βρήκε τη λέξη της χρονιάς και σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη

Πολιτισμός / Merriam-Webster: Το αμερικάνικο λεξικό βρήκε τη λέξη της χρονιάς και σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη

Η λέξη χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά τον 18ο αιώνα με τη σημασία της μαλακής λάσπης, όμως με την πάροδο του χρόνου εξελίχθηκε ώστε να περιγράφει γενικότερα κάτι χαμηλής αξίας
THE LIFO TEAM