Όταν ένας ικανός αναβάτης, ο Ρέμο, καλείται να κερδίσει μια κούρσα ζωής και θανάτου, πιεσμένος από τον μαφιόζο που τον έχει προσλάβει και από την κρισιμότητα του αγώνα, ξεκινά μεθυσμένος μέρα μεσημέρι και φανερά εκτός τόπου και χρόνου, και προκαλεί το χειρότερο δυνατό αποτέλεσμα: τον θάνατο του αλόγου και τον σοβαρότατο δικό του τραυματισμό. Κόντρα στις προγνώσεις και στα πολλαπλά του τραύματα, διαφεύγει τον κίνδυνο και το σκάει με έναν επίδεσμο που μοιάζει περισσότερο με τουρμπάνι, σαν ισχνό, μπανταρισμένο φάντασμα που περιδιαβαίνει τους δρόμους του Μπουένος Άιρες, από ένα σημείο κι έπειτα φορώντας γούνα. Εκτός από τον υπόκοσμο, τον ψάχνει και η έγκυος σύντροφός του, η επίσης τζόκεϊ Αμπρίλ, αλλά ο Ρέμο κινείται στη δική του ζώνη, με τον εσωτερικό ρυθμό που υπαγορεύει ο Αργεντινός σκηνοθέτης Λουίς Ορτέγκα, στην όγδοη ταινία που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο περσινό διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Βενετίας. Το βλέμμα του στον μικρόκοσμο των ιπποδρομιών είναι εκκεντρικό και εξεζητημένο, από την πρώτη σεκάνς στο μπαρ μέχρι τη μακρά αναζήτηση ταυτότητας σε ένα ξεχωριστό sports thriller που δέχεται επιρροές από το αισθησιακό στιλιζάρισμα του Αλμοδόβαρ, παραγωγού του στο El Angel, και την αγέλαστη ακινησία του σινεμά του Άκι Καουρισμάκι – ο σταθερός οπερατέρ του, Τίμο Σαλμίνεν, έχει την ευθύνη της φωτογραφίας εδώ, και ο πρωταγωνιστής, Ναουέλ Πέρεζ Μπισκαγιάρ, δανείζεται πολλά από την ανέκφραστη δημιουργικότητα του προσώπου του Μπάστερ Κίτον.