Η NASA ενώνει τις δυνάμεις της με το Netflix, φέρνοντας από το φετινό καλοκαίρι ζωντανό περιεχόμενο στην παγκόσμια πλατφόρμα streaming, με στόχο να προσεγγίσει το «ευρύτερο δυνατό κοινό».
Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει απογειώσεις πυραύλων, διαστημικούς περιπάτους αστροναυτών και εντυπωσιακές απευθείας εικόνες της Γης από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Η συνεργασία με το Netflix, το οποίο μετρά πάνω από 300 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, επιτρέπει στη NASA να επεκτείνει σημαντικά την απήχησή της, πέρα από τους θεατές της ήδη υπάρχουσας υπηρεσίας streaming NASA+.
Το NASA+, η δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της διαστημικής υπηρεσίας, συνεχίζει να προσφέρει εκπαιδευτικά ντοκιμαντέρ, ζωντανές μεταδόσεις αποστολών και εικόνες από το διάστημα μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής της NASA. Ωστόσο, πλέον, το ζωντανό περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο και μέσω Netflix, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις εξελίξεις της διαστημικής εξερεύνησης απευθείας από τις οθόνες τους.
«Από το 1958, ο νόμος που διέπει την NASA μας καλεί να μοιραζόμαστε την ιστορία της διαστημικής εξερεύνησης με όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους», δήλωσε η Ρεμπέκα Σίρμονς, επικεφαλής της NASA+, από τα κεντρικά γραφεία της υπηρεσίας στην Ουάσινγκτον. «Μαζί, ανοίγουμε μια νέα Χρυσή Εποχή Καινοτομίας και Εξερεύνησης, προσκαλώντας τις νέες γενιές να εμπνευστούν - από τον καναπέ του σπιτιού τους ή από το κινητό τους».
Η NASA σχεδιάζει να αξιοποιήσει την αυξημένη απήχηση του Netflix ενόψει των αποστολών Artemis προς τη Σελήνη. Οι νέες αποστολές θα καταγραφούν με πολυάριθμες κάμερες υψηλής ανάλυσης, προσφέροντας πρωτοφανές οπτικό υλικό στο κοινό.
Η επανδρωμένη αποστολή Artemis II, που θα πραγματοποιήσει τροχιά γύρω από τη Σελήνη χωρίς προσελήνωση, αναμένεται να εκτοξευθεί τον Απρίλιο του 2026, σηματοδοτώντας την πρώτη επανδρωμένη αποστολή προς τη Σελήνη μετά από πέντε δεκαετίες. Η αποστολή Artemis III, με στόχο την προσελήνωση, έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2027.
Η ιστορική απήχηση της NASA παραμένει εντυπωσιακή: οι μεταδόσεις της πρώτης προσσελήνωσης του Apollo το 1969 προσέλκυσαν τότε 650 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως. Με την τεχνολογία του σήμερα και την υποστήριξη του Netflix, η διαστημική υπηρεσία στοχεύει να εμπνεύσει και πάλι το παγκόσμιο κοινό με νέες εικόνες από το Διάστημα.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ