Σοφία Λόρεν: «Ο χρόνος της ζωής μου πέταξε- Η μητέρα μου με άφησε μόνη στη Ρώμη στα 15 μου»

Σοφία Λόρεν: «Ο χρόνος της ζωής μου πέταξε- Η μητέρα μου με άφησε μόνη στη Ρώμη στα 15 μου» Facebook Twitter
Σοφία Λόρεν/ Φωτ.: EPA
0

Η Σοφία Λόρεν γίνεται 90 ετών στις 20 Σεπτεμβρίου και έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Sette του Corriere della Sera εξηγώντας το πώς κατάφερε να γίνει ηθοποιός, αλλά και ποιοι είναι οι δύο σημαντικότεροι ρόλοι στη ζωή της. 

«Ναι, ο χρόνος πραγματικά πέταξε. Σε μια στιγμή η ζωή μου πέρασε από το να είναι μπροστά μου στο να είναι πίσω μου. Έτσι, κάθε βράδυ κοιμάμαι με την ίδια επιθυμία: να μπορέσω αύριο να απολαύσω το παρόν και να ζήσω κάθε στιγμή στο έπακρο» ανέφερε η Σοφία Λόρεν. 

Η Ιταλίδα σταρ εξηγεί ότι το να γίνει ηθοποιός «ήταν αρχικά το όνειρο της μητέρας μου. Ήταν μια πανέμορφη γυναίκα που κέρδισε έναν εθνικό διαγωνισμό για τη σωσία της Γκρέτα Γκάρμπο, και αυτό την ενέπνευσε να πάει στη Ρώμη για να δει αν το κινηματογραφικό στούντιο Τσινετσιτά είχε κάποια δουλειά για εκείνη».

Σοφία Λόρεν: «Ο χρόνος της ζωής μου πέταξε- Η μητέρα μου με άφησε μόνη στη Ρώμη στα 15 μου» Facebook Twitter
Η Σοφία Λόρεν/ Φωτ.: EPA

«Όταν πήγαμε στη Ρώμη, ήμουν μόλις 15 ετών. Η μητέρα μου με πήρε  από το σχολείο και μετακομίσαμε χωρίς κάποιο σαφές σχέδιο επιβίωσης. Κερδίζαμε λίγα χρήματα ως κομπάρσοι στις σκηνές πλήθους των μεγάλων παραγωγών του τότε γνωστού "Χόλιγουντ στον Τίβερη". Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι ταινίες αυτές ήταν απλά ένα όνειρο που προβαλλόταν στην οθόνη του κινηματογράφου μας στο Ποτσουόλι, αλλά πλέον ήμουν εκεί συνεισφέροντας με έναν πολύ μικρό τρόπο σε αυτό το όνειρο».

«Το πάθος μου για την υποκριτική μεγάλωσε από εκείνη τη στιγμή, αλλά δεν έγινε η πραγματικότητα που άλλαξε τη ζωή μου μέχρι που η μητέρα μου ανακοίνωσε ότι θα επιστρέφαμε στο Ποτσουόλι, γιατί ξανάρχιζε το σχολείο», συνεχίζει η Λόρεν. «Ήξερα ότι αν επέστρεφα στην αγαπημένη μου πόλη, δεν θα την άφηνα ποτέ ξανά. Έτσι, βρήκα το θάρρος και είπα στη μητέρα μου, με φόβο, ότι δεν θα γύριζα στο Ποτσουόλι, αλλά θα έμενα στη Ρώμη για να προσπαθήσω να γίνω ηθοποιός. Με την αναδρομή στο παρελθόν, είναι απίστευτο ότι η μητέρα μου αποδέχτηκε να με αφήσει μόνη στη Ρώμη, αλλά το έκανε και της είμαι ακόμα ευγνώμων».

Σοφία Λόρεν: «Ο χρόνος της ζωής μου πέταξε- Η μητέρα μου με άφησε μόνη στη Ρώμη στα 15 μου» Facebook Twitter
Η Σοφία Λόρεν με τον γιο της Κάρλο/ Φωτ.: EPA

Όσον αφορά τις σημαντικές στιγμές της καριέρας και της ζωής της, η Λόρεν εξηγεί: «Αρχικά, η συνάντησή μου με τον Κάρλο Πόντι. Δεν μου έδωσε μόνο την εμπιστοσύνη να συνεχίσω την καριέρα μου και την έχτισε μαζί μου, αλλά μου έδωσε επίσης αυτό που πάντα αναζητούσα: την άνευ όρων αγάπη και μια υπέροχη οικογένεια». 

Στην ερώτηση ποιος ρόλος δεν "πέθανε" ποτέ με το πέρασμα του χρόνου, η Λόρεν απαντά: «Ο ρόλος της μητέρας, και σας λέω εκ των προτέρων ότι οι πιο όμορφες στιγμές ήταν δύο, όταν γεννήθηκε ο Κάρλο και όταν γεννήθηκε ο Εντουάρντο».

Με πληροφορίες από Corriere della Sera, Il Messaggero

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέιλορ Σουίφτ: Eκτός υποψηφιοτήτων στα Grammy για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια

Πολιτισμός / Τέιλορ Σουίφτ: Η απάντησή της στα σχόλια για το νέο της άλμπουμ

«Ο καθένας έχει δικαίωμα να νιώθει ακριβώς όπως θέλει, ο στόχος μας ως καλλιτέχνες είναι να λειτουργούμε σαν καθρέφτης», αναφέρει για τα σχόλια που απέσπασε το νέο της άλμπουμ, «The Life of a Showgirl»
LIFO NEWSROOM
Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM
«La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Πολιτισμός / «La Magie Noire»: Ο χαμένος θησαυρός του Ρενέ Μαγκρίτ βγαίνει στο φως μετά από 90 χρόνια

Ο πίνακας «La Magie Noire» του Ρενέ Μαγκρίτ, που παρέμεινε σε ιδιωτική συλλογή για 90 χρόνια, βγαίνει σε δημοπρασία στη Sotheby’s - Η συγκλονιστική ιστορία πίσω από το έργο και τη γυναίκα που έσωσε 163 παιδιά από τους ναζί
LIFO NEWSROOM
Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Πολιτισμός / Αίγυπτος: Ανοικτός για το κοινό ένας από τους πιο εμβληματικούς τάφους Φαραώ στην Κοιλάδα των Βασιλέων

Σκαλισμένος βαθιά μέσα στον βράχο, ο τάφος του Αμενχοτέπ Γ΄ δεσπόζει ξανά μετά από 20 χρόνια, στη δυτική όχθη του Νείλου - Τα πρώτα πλάνα από το εσωτερικό του
LIFO NEWSROOM
Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM