Λουιζιάνα. Ο ντετέκτιβ Ντέιβ Ρουμπισό κυνηγάει έναν κατά συρροή δολοφόνο που έχει ως θύματά του νεαρές γυναίκες. Επιστρέφοντας σπίτι έπειτα από την ανακάλυψη ενός ακόμα αποτρόπαιου εγκλήματος, ο Ντέιβ γνωρίζει τον Έλροντ, έναν ηθοποιό του Χόλιγουντ που βρίσκεται εκεί για τα γυρίσματα μιας ταινίας με θέμα έναν τοπικό εγκληματία, τον Μπέιμπι Φιτ Μπαλμπόνι. Ο ίδιος ο ηθοποιός είχε δει στους βάλτους το πτώμα ενός μαύρου άντρα, δεμένο με αλυσίδες και σε κατάσταση αποσύνθεσης. Αυτή η αποκάλυψη φέρνει στο νου του Ντέιβ μια παλιότερη υπόθεση, από την οποία δεν είχε και τις καλύτερες των αναμνήσεων. Διαισθάνεται ότι οι δύο υποθέσεις κατά κάποιον τρόπο συνδέονται, αλλά όσο πλησιάζει το δολοφόνο τόσο πιο πολύ κινδυνεύει η οικογένειά του. Το παρελθόν με το παρόν μπερδεύονται στο μυαλό ενός αστυνόμου με τετράγωνη λογική, ασυνήθιστες μεθόδους έρευνας και ιδιαίτερη αίσθηση του τόπου του.

Ο Τόμι Λι Τζόουνς είναι φυσικά η ιδανική επιλογή, αφού όποτε πέφτουν στο τραπέζι οι λέξεις αστυνομικός και Νότος, δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη για το ποιος άλλος θα μπορούσε να φορέσει τα συγκεκριμένα παπούτσια. Ο Μπερτράν Ταβερνιέ ευτυχώς δεν είχε σκοπό να γυρίσει ένα ακόμη τυπικό αμερικανικό θρίλερ στα λημέρια που είχαν επισκεφθεί πολλοί άλλοι δημιουργοί στο παρελθόν, όπως ο Ίστγουντ και ο Άλτμαν. Ανεξάρτητα από το αν πετυχαίνει στο αποτέλεσμα των ταινιών του, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τη μοναδικότητα της ατμόσφαιρας των ταινιών του, των αγγλόφωνων (Round Midnight) και φυσικά των γαλλικών. Κι εδώ, το ύφος της ταινίας του πρωταγωνιστεί και υποβάλλει, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, γοητευτικό και απειλητικό, χωρίς να τρομάζει με συνηθισμένες τακτικές. Στη διαδρομή μπερδεύονται τα πραγματικά κλειδιά της υπόθεσης, και ο ηθοποιός με τον κακοποιό (πειστικοί οι Σάρσγκαρντ και Γκούντμαν) φαίνονται περιθωριακοί στο παιχνίδι. Το κυνήγι του μυστηρίου παίρνει από κάτω την υπόθεση και απομένει μια αύρα ταινίας σε εκκρεμότητα.