Γυρισμένο πριν από τρία χρόνια με αφορμή την τότε αναδρομική έκθεση στο μεγάλο του έργο, το Μάτι της Κωνσταντινούπολης παίρνει το όνομά του από το παρατσούκλι του δαιμόνιου Αρά Γκιουλέρ.

 

Ο Τουρκο-αρμένιος φωτογράφος, με αρκετή όρεξη και άσβεστη τη φλόγα της δημιουργίας, ταξιδεύει στην ατέλειωτη στοίβα του έργου του, υπενθυμίζει πως δεν φωτογράφιζε μόνο την Πόλη, αν και ο κύριος όγκος της δουλειάς που παρουσιάζεται αφιερώνεται σε αυτήν, που ο ίδιος αποθανάτισε όπως κανείς άλλος και συνδέεται πια συνειρμικά μαζί της.

 

Οξύς και χιουμορίστας, θυμάται τις ιστορίες πίσω από τις φωτογραφίες του σε ένα χρήσιμο και χρηστικό ντοκιμαντέρ που χρησιμοποιήθηκε ως συμπληρωματικό υλικό της τότε έκθεσης και αποτελεί ένα καλά συμμαζεμένο φινάλε του «ματιού» που έφυγε από τη ζωή πριν από λίγους μήνες.