Μεταφορά του διηγήματος του Άντον Τσέχοφ, βραβευμένη στο Φεστιβάλ Καννών του 1960, με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής τον Ζορζ Σιμενόν και μέλος τον Γκριγκόρι Κοζίντσεφ. Μπορεί ο σκηνοθέτης Γιοσίφ Κέιφιτς να απομακρύνθηκε από τον λιμνάζοντα σοσιαλιστικό ρεαλισμό της τότε Σοβιετικής Ένωσης, αλλά το αδιέξοδο ερωτικό δράμα ανάμεσα σε «δυο ελεύθερα πουλιά που ζουν σε χωριστά κλουβιά», όπως λέει η μικροπαντρεμένη αριστοκράτισσα με το σκυλάκι και το ομπρελίνο στον εραστή της, έναν Μοσχοβίτη φιλόλογο που συνάντησε στη Γιάλτα, σήμερα μοιάζει με αρκετά παρωχημένο, επαναλαμβανόμενο μελό στην αποτύπωση του διαλόγου και στη διεύθυνση των ηθοποιών, ακόμα κι αν οι λήψεις είναι καταπληκτικές, σαφώς κινηματογραφικές, κόντρα στη θεατρική φύση του έργου.