O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός

O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός Facebook Twitter
2

Μήνυση κατατέθηκε εναντίον του influencer και μοντέλο Luka Sabbat. Ο Sabbat είχε προσληφθεί από το Snapchat για την προώθηση των spectacles, των γυαλιών που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν μαζί με τη δημοφιλή πλατφόρμα.

Απέτυχε να διαφημίσει το προϊόν και περνάει στην ιστορία ως ένας από τους πρώτους infuencers που οδηγείται στη δικαιοσύνη. 

Ο Luka Sabbat, είναι ένας εικοσάχρονος influencer. Είναι διάσημος, μεταξύ άλλων, για τη συμμετοχή του σε πάρτι και επιδείξεις μόδας, για τις φωτογραφίσεις του ενώ συμμετέχει σε πάρτι και επιδείξεις μόδας και για το ότι, για ένα χρονικό διάστημα, έβγαινε με τη Κόρτνεϊ Καρντάσιαν.

Μέσω της PR Consulting, ο Sabbat είχε υπογράψει ένα σαφές συμβόλαιο με τη Snapchat. Έπρεπε να ανεβάσει τρία Instagram stories φορώντας τα snap spectacles ώστε να τα δουν οι 1.4 εκατομμύρια ακόλουθοι του. Θα έπαιρνε ένα συνολικό ποσό της τάξης των 60.000 δολαρίων εκ των οποίων τα 45.000 είχαν προπληρωθεί. 

Ο influencer όμως δεν τήρησε το συμβόλαιό του. Στην πραγματικότητα ανέβασε μόνο ένα Instagram story ενώ δεν φωτογραφήθηκε φορώντας τα spectacles κατά την εβδομάδα μόδας, που είχε και αυτό συμφωνηθεί στο συμβόλαιο, αναφέρει το Esquire. 

O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός Facebook Twitter

Πλέον, η PR Consulting, ζητάει πίσω τα 45.000 δολάρια που είχε προπληρώσει και ένα επιπλέον ποσό για τις ζημιές που υπέστη. 

«Ο όρος influencer είναι ένας θολός όρος. Βασικά περιγράφει οποιονδήποτε με παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι διαθέσιμος να την εξαργυρώσει, αποδεχόμενος χρήματα για να επιδοκιμάσει προϊόντα ή απλά να τα χρησιμοποιήσει» αναφέρει το Gizmodo προσθέτοντας πως για τους διαφημιστές, οι influencers είναι υπέροχοι καθώς μπορούν να προωθήσουν απευθείας τα προϊόντα στους οπαδούς τους και αποδίδουν συχνά περισσότερο από την παραδοσιακή διαφήμιση. 

Αλλά το μάρκετινγκ μέσω influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εγείρει συχνά ερωτήματα, καθώς υποστηρίζεται πως καταπατούνται οι κανονισμοί της ομοσπονδιακής εμπορικής επιτροπής. Είναι δυσδιάκριτος ο διαχωρισμός ανάμεσα στα προϊόντα που οι influencers ούτως ή άλλως χρησιμοποιούν και αυτών για τα οποία πληρώνονται να διαφημίζουν. 

Σύμφωνα με άλλες πηγές το Snapchat δεν ενεπλάκη στην απόφαση της μήνυσης ενάντια στον Sabbat. Το ζήτημα φέρνει ανεπιθύμητη δημοσιότητα σε συμφωνία πληρωμένης διαφήμισης όπου οι εταιρείες προσπαθούν να αποφύγουν όταν προσλαμβάνουν influencers. Το όλο πράγμα υποτίθεται πως είναι διακριτικό και ανεπιτήδευτο. 

Εικάζεται πως η μήνυση της PRC θα κοστίσει σε φήμη στη Snapchat περίπου 90.000 δολάρια καθώς θα πληγεί η φήμη του, ενώ η υπόθεση αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο όπου οι infuencers πληρώνονται. Εν συντομία: τα συμφωνηθέντα ποσά θα δίνονται μετά της αναρτήσεις. 

Η απόφαση της PR Consulting να μηνύσει τον Sabbat παρά την προβληματική δημοσιότητα για τον πελάτη της ίσως πείσει και άλλους influencers να τηρούν περισσότερα πιστά τα συμβόλαιά τους. 

Αν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να επιθυμούν να κάνουν το πάθος τους επάγγελμα, πρέπει να αποδείξουν πως είναι αξιόπιστοι. Αλλιώς οι εταιρείες θα απευθυνθούν ξανά στις παραδοσιακές διαφημίσεις, σημειώνει το TechCrunch. 

Παρότι πρόκειται για μια από τις πρώτες μηνύσεις που κατατίθενται ενάντια σε έναν influencer για παραβίαση συμβολαίου καμπάνιας στο Instagram, όπως αναφέρει το The Fashion Law, υπάρχουν πολλές ανάλογες υποθέσεις που τρέχουν πίσω από κλειστές πόρτες. 

Αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει, καθώς, συχνά η συμπεριφορά των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αμφιλεγόμενη. 

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Πριν 4-5 μέρες που διάβασα το νέο στον έξω τύπο, αφήθηκε να υπονοηθεί από άτομα που ακολουθούν το λογαριασμό του ότι, αντί να κάνει posts για το συγκεκριμένο προϊόν, προτίμησε να κάνει για άλλα προϊόντα που του έδωσαν περισσότερη αμοιβή, οπότε κερδισμένος βγήκε.