O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός

O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός Facebook Twitter
2

Μήνυση κατατέθηκε εναντίον του influencer και μοντέλο Luka Sabbat. Ο Sabbat είχε προσληφθεί από το Snapchat για την προώθηση των spectacles, των γυαλιών που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν μαζί με τη δημοφιλή πλατφόρμα.

Απέτυχε να διαφημίσει το προϊόν και περνάει στην ιστορία ως ένας από τους πρώτους infuencers που οδηγείται στη δικαιοσύνη. 

Ο Luka Sabbat, είναι ένας εικοσάχρονος influencer. Είναι διάσημος, μεταξύ άλλων, για τη συμμετοχή του σε πάρτι και επιδείξεις μόδας, για τις φωτογραφίσεις του ενώ συμμετέχει σε πάρτι και επιδείξεις μόδας και για το ότι, για ένα χρονικό διάστημα, έβγαινε με τη Κόρτνεϊ Καρντάσιαν.

Μέσω της PR Consulting, ο Sabbat είχε υπογράψει ένα σαφές συμβόλαιο με τη Snapchat. Έπρεπε να ανεβάσει τρία Instagram stories φορώντας τα snap spectacles ώστε να τα δουν οι 1.4 εκατομμύρια ακόλουθοι του. Θα έπαιρνε ένα συνολικό ποσό της τάξης των 60.000 δολαρίων εκ των οποίων τα 45.000 είχαν προπληρωθεί. 

Ο influencer όμως δεν τήρησε το συμβόλαιό του. Στην πραγματικότητα ανέβασε μόνο ένα Instagram story ενώ δεν φωτογραφήθηκε φορώντας τα spectacles κατά την εβδομάδα μόδας, που είχε και αυτό συμφωνηθεί στο συμβόλαιο, αναφέρει το Esquire. 

O influencer που πληρώθηκε να διαφημίσει τη Snapchat απέτυχε και τώρα θα πληρώσει αυτός Facebook Twitter

Πλέον, η PR Consulting, ζητάει πίσω τα 45.000 δολάρια που είχε προπληρώσει και ένα επιπλέον ποσό για τις ζημιές που υπέστη. 

«Ο όρος influencer είναι ένας θολός όρος. Βασικά περιγράφει οποιονδήποτε με παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι διαθέσιμος να την εξαργυρώσει, αποδεχόμενος χρήματα για να επιδοκιμάσει προϊόντα ή απλά να τα χρησιμοποιήσει» αναφέρει το Gizmodo προσθέτοντας πως για τους διαφημιστές, οι influencers είναι υπέροχοι καθώς μπορούν να προωθήσουν απευθείας τα προϊόντα στους οπαδούς τους και αποδίδουν συχνά περισσότερο από την παραδοσιακή διαφήμιση. 

Αλλά το μάρκετινγκ μέσω influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εγείρει συχνά ερωτήματα, καθώς υποστηρίζεται πως καταπατούνται οι κανονισμοί της ομοσπονδιακής εμπορικής επιτροπής. Είναι δυσδιάκριτος ο διαχωρισμός ανάμεσα στα προϊόντα που οι influencers ούτως ή άλλως χρησιμοποιούν και αυτών για τα οποία πληρώνονται να διαφημίζουν. 

Σύμφωνα με άλλες πηγές το Snapchat δεν ενεπλάκη στην απόφαση της μήνυσης ενάντια στον Sabbat. Το ζήτημα φέρνει ανεπιθύμητη δημοσιότητα σε συμφωνία πληρωμένης διαφήμισης όπου οι εταιρείες προσπαθούν να αποφύγουν όταν προσλαμβάνουν influencers. Το όλο πράγμα υποτίθεται πως είναι διακριτικό και ανεπιτήδευτο. 

Εικάζεται πως η μήνυση της PRC θα κοστίσει σε φήμη στη Snapchat περίπου 90.000 δολάρια καθώς θα πληγεί η φήμη του, ενώ η υπόθεση αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο όπου οι infuencers πληρώνονται. Εν συντομία: τα συμφωνηθέντα ποσά θα δίνονται μετά της αναρτήσεις. 

Η απόφαση της PR Consulting να μηνύσει τον Sabbat παρά την προβληματική δημοσιότητα για τον πελάτη της ίσως πείσει και άλλους influencers να τηρούν περισσότερα πιστά τα συμβόλαιά τους. 

Αν οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να επιθυμούν να κάνουν το πάθος τους επάγγελμα, πρέπει να αποδείξουν πως είναι αξιόπιστοι. Αλλιώς οι εταιρείες θα απευθυνθούν ξανά στις παραδοσιακές διαφημίσεις, σημειώνει το TechCrunch. 

Παρότι πρόκειται για μια από τις πρώτες μηνύσεις που κατατίθενται ενάντια σε έναν influencer για παραβίαση συμβολαίου καμπάνιας στο Instagram, όπως αναφέρει το The Fashion Law, υπάρχουν πολλές ανάλογες υποθέσεις που τρέχουν πίσω από κλειστές πόρτες. 

Αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει, καθώς, συχνά η συμπεριφορά των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αμφιλεγόμενη. 

Τech & Science
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξεχωρίζουν την ανθρώπινη φωνή από εκείνη που έχει δημιουργηθεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξεχωρίζουν την ανθρώπινη φωνή από εκείνη που έχει δημιουργηθεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Φαίνεται πως όσο η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωρίσουμε τι είναι αληθινό και τι όχι
LIFO NEWSROOM
Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα και από το ChatGPT

Τech & Science / Sora: Η εφαρμογή AI βίντεο της OpenAI έφτασε τις 1 εκατ. λήψεις πιο γρήγορα από το ChatGPT

Πολλά από τα βίντεο που παράγονται μέσω της Sora περιλαμβάνουν χαρακτήρες από ταινίες, τηλεοπτικές σειρές ή βιντεοπαιχνίδια, προκαλώντας νέα ερωτήματα γύρω από τα πνευματικά δικαιώματα
LIFO NEWSROOM
TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Τech & Science / TikTok: Η επιστήμη πίσω από τον αλγόριθμο που μας κρατά κολλημένους

Μια νέα μελέτη δείχνει πώς το TikTok δημιουργεί εθιστικές συνήθειες στους χρήστες, αυξάνοντας τον χρόνο παρακολούθησης, την συχνότητα ανοίγματος της εφαρμογής και την ταχύτητα scrolling, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινή ζωή
LIFO NEWSROOM
«Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Τech & Science / «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ»: Ανακαλύφθηκε νέο είδος ιχθυόσαυρου στη Βρετανία

Ένα εντυπωσιακό απολίθωμα ιχθυόσαυρου στην Ιουρασική Ακτή του Ντόρσετ αποδείχθηκε νέο είδος, το Xiphodracon goldencapensis ή «Ξιφόδρακος του Ντόρσετ», φωτίζοντας ένα χαμένο κεφάλαιο της εξέλιξης των θαλάσσιων ερπετών
LIFO NEWSROOM
Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Τech & Science / Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το ιστορικό πλοίο Endurance του Έρνεστ Σάκλετον βυθίστηκε όχι εξαιτίας των πάγων, αλλά λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών που ο ίδιος ο εξερευνητής γνώριζε
LIFO NEWSROOM
Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Τech & Science / Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Tο AI Mode χρησιμοποιεί την τεχνική "query fan-out" (διασπορά ερωτημάτων) της Google, η οποία αναλύει την ερώτηση των χρηστών σε επιμέρους θέματα και εκτελεί ταυτόχρονα πληθώρα αναζητήσεων για λογαριασμό του
LIFO NEWSROOM
Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Τech & Science / Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Η μελέτη αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλαπλές εξηγήσεις για τη διαφορά στα ποσοστά κατάθλιψης μεταξύ ανδρών και γυναικών - από συμπεριφορικούς και περιβαλλοντικούς, έως βιολογικούς παράγοντες
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

Τech & Science / Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για τοξικά χημικά PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

«Πρόκειται για μια ανατριχιαστική πραγματικότητα. Είναι κρίσιμο να αναλάβουμε δράση» τόνισε ο Δανός υπουργός Περιβάλλοντος, στο αίμα του οποίου βρέθηκαν τρεις ουσίες τοξικές για την αναπαραγωγή
LIFO NEWSROOM
AI στα σχολεία: Όταν οι μαθητές διδάσκουν τους δασκάλους για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Τech & Science / Αυτοί οι έφηβοι από τη Silicon Valley ορίζουν πώς θα μπει η AI στα σχολεία όλου του κόσμου

Μαθητές στη Σίλικον Βάλεϊ αναλαμβάνουν πρωτοβουλία να καθορίσουν οι ίδιοι –μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς– τους κανόνες χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Πριν 4-5 μέρες που διάβασα το νέο στον έξω τύπο, αφήθηκε να υπονοηθεί από άτομα που ακολουθούν το λογαριασμό του ότι, αντί να κάνει posts για το συγκεκριμένο προϊόν, προτίμησε να κάνει για άλλα προϊόντα που του έδωσαν περισσότερη αμοιβή, οπότε κερδισμένος βγήκε.