Ιαπωνία: Αντιδράσεις και καταγγελίες για σεξισμό σε διαφήμιση που δείχνει ένα κορίτσι να μεταμορφώνεται σε χέλι

Ιαπωνία: Αντιδράσεις και καταγγελίες για σεξισμό σε διαφήμιση που δείχνει ένα κορίτσι να μεταμορφώνεται σε χέλι Facebook Twitter
3

Πόλη στην Ιαπωνία υποχρεώθηκε να αποσύρει μια διαδικτυακή διαφήμιση που είχε στόχο να ενισχύσει την τοπική βιομηχανία εκτροφής χελιών μετά από έντονη κριτική και καταγγελίες πως υποβαθμίζει και ευτελίζει τις γυναίκες.

Το διάρκεια δύο λεπτών βίντεο ξεκινά δείχνοντας ένα νεαρό κορίτσι ντυμένο με μαύρο μαγιό να κολυμπά, υπό την απαλή μουσική ενός πιάνου, σε μια πισίνα και να ζητά να την ταΐσουν. Στη συνέχεια, την δείχνει καθισμένη δίπλα στην πισίνα να παίζει με ένα χούλα χουπ και σε εκείνο ακριβώς το σημείο η διαφήμιση παίρνει μια αλλόκοτη τροπή. Η κοπέλα, έχοντας περάσει κατά τα φαινόμενα έναν ολόκληρο χρόνο πάχυνσης, βουτά ξανά στην πισίνα και μεταμορφώνεται σε χέλι, λέγοντας ένα ενθουσιώδες "Αντίο" ενώ απομακρύνεται κολυμπώντας. 

Στο μεταξύ, ένας άνδρας αφηγητής περιγράφει το πώς υποσχέθηκε να κάνει ό,τι καλύτερο μπορούσε για να την αναθρέψει. "Την τάιζα νόστιμο φαγητό μέχρι να χορτάσει και της επέτρεπα να κοιμάται πολύ" ακούγεται να λέει. Δευτερόλεπτα αργότερα περνά ένα πλάνο που δείχνει ένα χέλι να μαγειρεύεται σε μια ψησταριά. "Προσέχουμε πάρα πολύ την εκτροφή των χελιών μας" λέει ο αφηγητής. 

Η διαφήμιση προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και έγινε viral εγείροντας έντονες αντιδράσεις πριν η πόλη Shibushi αποφασίσει τελικά να την αποσύρει, με τους χρήστες στα social media να την χαρακτηρίζουν "διεστραμμένη". 

"Με παραπέμπει σε ένα κορίτσι που έχει πέσει θύμα απαγωγής και την κρατούν κλειδωμένη... είναι οι αυταπάτες ενός διεστραμμένου" σχολίασε κάποιος χρήστης, ενώ πολλοί ζήτησαν από την ντόπια κυβέρνηση να αποσύρει αυτό το "σεξιστικό βίντεο". 


Τελικά οι αρχές απέσυραν την διαφήμιση, επιμένοντας ωστόσο πως πρόθεσή τους ήταν απλώς να υπερτονίσουν την δέσμευση του Δήμου ως προς την αειφόρο εκτροφή χελιών εν μέσω στοιχείων πως το είδος απειλείται από την υπεραλίευση. "Γνωρίζουμε πως μερικοί άνθρωποι ένιωσαν προσβεβλημένοι. Θέλαμε μόνο να φτιάξουμε ένα βίντεο που θα εξηγήσει με απλά λόγια το ότι η πόλη είναι γνωστή για την εκτροφή χελιών" εξήγησε τοπικό αξιωματούχος στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων. 

* Με πληροφορίες από Guardian

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια