Πιλότος άλλαξε δουλειά και έγινε διανομέας- Για να αντιμετωπίσει την κρίση του κορωνοϊού

Πιλότος άλλαξε δουλειά και έγινε διανομέας- Για να αντιμετωπίσει την κρίση του κορωνοϊού Facebook Twitter
Πηγή φωτό CNN/ Nakarin Inta
0

Όταν ο κορωνοϊός και το lockdown καθήλωσε τα περισσότερα αεροπλάνα, οι εργαζόμενοι στον τομέα έπρεπε να βρουν εναλλακτικούς τρόπους για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην. Οι πιλότοι δεν αποτέλεσαν εξαίρεση.

Έτσι, στην Ταϊλάνδη, κάποιοι πιλότοι που αναγκάστηκαν να σταματήσουν τις διαδρομές στον ουρανό, ξεκίνησαν να εργάζονται στον δρόμο, δουλεύοντας ως διανομείς ή ως οδηγοί μισθωμένων οχημάτων. Ένας από αυτούς είναι ο Νακαρίν Ίντα, που τα τελευταία χρόνια εργαζόταν ως πιλότος και τώρα κάνει delivery για μια εφαρμογή.

«Κάποιοι από τους εργαζόμενους στην αεροπορική εταιρεία τέθηκαν σε άδεια άνευ αποδοχών. Και για τους περισσότερους από εμάς το εισόδημα μειώθηκε κατά πάνω από 70%. Έχω ακόμη έξοδα κάθε μήνα, οπότε έπρεπε να βρω κάτι άλλο», εξήγησε ο Ίντα μιλώντας στο CNN.

Όπως συνέβη και σε πολλές άλλες περιοχές του κόσμου, έτσι και στην Μπανγκόκ οι εφαρμογές για delivery «εκτοξεύτηκαν» κατά τη διάρκεια του lockdown. Ο Ίντα λοιπόν ακολούθησε το παράδειγμα ενός συναδέλφου του και αποφάσισε να κάνει παραδόσεις με τη μηχανή του, για να στηρίξει οικονομικά την οικογένειά του.

«Σκέφτηκα ότι δεν μπορούσα απλά να κάθομαι και να περιμένω για βοήθεια. Έπρεπε να πολεμήσω για την οικογένειά μου. Έπρεπε να κάνω κάτι και έχω δύο χέρια, μια μηχανή, οπότε βρήκα δουλειά μερικής απασχόλησης. Και τώρα είμαι ένας διανομέας», είπε ο 42χρονος πατέρας μιας τετράχρονης κόρης.

«Την πρώτη φορά που πήρα παραγγελία και την παρέδωσα στον πελάτη, το συναίσθημα ήταν υπέροχο. Είμαι υπερήφανος. Μπορώ να το κάνω», δήλωσε. Ως πιλότος συνήθως έβγαζε 6.000-8.000 δολάρια τον μήνα, καθώς το εισόδημά του εξαρτάται από τις πτήσεις που κάνει. Τώρα λέει πως είναι μεγάλη νίκη αν βγάλει 30 δολάρια την ημέρα.

Δεν είναι ο μόνος που έπιασε άλλη δουλειά όσο τα αεροπλάνα έμεναν καθηλωμένα. Ο ίδιος λέει ότι γνωρίζει τουλάχιστον 50 Ταϊλανδούς πιλότους που τώρα εργάζονται ως διανομείς, οδηγοί μισθωμένων οχημάτων ή πωλητές τροφίμων, περιμένοντας να επιστρέψουν στην «κανονική» δουλειά τους.

Ο Ίντα είναι αισιόδοξος ότι αυτό θα γίνει σύντομα. Καθώς η Ταϊλάνδη προχωρά σε χαλάρωση μέτρων και άρχισε να «κινείται» ο εγχώριος τουρισμός, οι πτήσεις θα αυξηθούν. Τον Αύγουστο ο 42χρονος θα παρακολουθήσει μια τετραήμερη επανεκπαίδευση και μετά πιθανότατα θα αρχίσει να δουλεύει ξανά. «Μου λείπουν οι συνάδελφοί μου, ο κυβερνήτης μου, το πλήρωμα καμπίνας και όλοι όσοι δουλεύαμε μαζί. Πάνω από όλα όμως, μου λείπει το "γραφείο' μου στον ουρανό», λέει.

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: «Η απάτη του BBC την άφησε εκτεθειμένη στο Παρίσι τη νύχτα που πέθανε» υποστηρίζει ο αδελφός της

Διεθνή / Πριγκίπισσα Νταϊάνα: «Η απάτη του BBC την άφησε εκτεθειμένη στο Παρίσι τη νύχτα που πέθανε» υποστηρίζει ο αδελφός της

Ο Τσαρλς Σπένσερ μιλά πρώτη φορά ανοιχτά για την περίφημη συνέντευξη Panorama του 1995 και τις τραγικές συνέπειες που θεωρεί ότι είχε στη ζωή της αδελφής του
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία: «Πράσινο φως» στο πρώτο επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΕ ύψους 1,5 δισ. ευρώ

Διεθνή / Ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία: «Πράσινο φως» στο πρώτο επενδυτικό πρόγραμμα της ΕΕ ύψους 1,5 δισ. ευρώ

Οι ευρωβουλευτές κατέληξαν επίσης σε συμφωνία για τη δημιουργία ενός ταμείου για την επιτάχυνση του μετασχηματισμού των αλυσίδων εφοδιασμού στον τομέα της άμυνας (FAST)
LIFO NEWSROOM
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητά από την Πολωνία να αναγνωρίζει όλους τους γάμους ομόφυλων ζευγαριών

Διεθνή / Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ζητά από την Πολωνία να αναγνωρίζει όλους τους γάμους ομόφυλων ζευγαριών

Το δικαστήριο ξεκαθάρισε ότι η Πολωνία δεν υποχρεώνεται να αλλάξει τη νομοθεσία της, αλλά οφείλει να αναγνωρίζει τους συγκεκριμένους γάμους όταν έχουν συναφθεί εντός της ΕΕ
LIFO NEWSROOM