Κόκκινο της περιόδου: Η καινούρια απόχρωση της Pantone έρχεται να σπάσει το ταμπού της εμμήνου ρύσεως

Κόκκινο της περιόδου: Η καινούρια απόχρωση της Pantone έρχεται να σπάσει το ταμπού της εμμήνου ρύσεως Facebook Twitter
0

Ένα καινούριο κόκκινο ανακοίνωσε η Pantone και όχι κατά κανένα τρόπο η νέα απόχρωση δεν είναι μια αναφορά στο θρυλικό θεατρικό έργο του Χάουαρντ Μπάρκερ, αλλά μια υπενθύμιση για το σπάσιμο ενός ταμπού: αυτό που θέλει τις γυναίκες ανά τον κόσμο να αισθάνονται άβολα κατά τη διάρκεια των ημέρων της εμμήνου ρύσεως. 

Γι' αυτό άλλωστε το Ινστιτούτο αποφάσισε να ονομάσει αυτή τη νέα απόχρωση ολοζώντανου κόκκινου "Περίοδο" στο πλαίσιο μιας εκστρατείας που επιθυμεί να "ενθαρρύνει ανθρώπους όλων των φύλων να μιλούν ανοιχτά για την περίοδο συμβάλλοντας σε μία πιο συναισθητική και ακριβή απεικόνιση της εμμηνόρροιας στην παγκόσμια κουλτούρα".

Η Pantone, που αποτελεί το μεγαλύτερο σύστημα αντιστοίχισης χρωμάτων στον κόσμο, συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα προϊόντων γυναικείας υγιεινής "Intimina" για να ξεκινήσει αυτή την εκστρατεία, η οποία ονομάζεται "Seen + Heard". Στόχος της είναι η ορατότητα ενός απολύτως φυσιολογικού φαινομένου και η δυνατότητα να μιλούν οι άνθρωποι γι' αυτό, είτε είναι άντρες είτε γυναίκες, χωρίς να νιώθουν ντροπή ή σεξουαλική ενόχληση κάθε φορά που συμβαίνει. 

Η Danela Žagar, παγκόσμια υπεύθυνη για το brand της Intimina, δήλωσε σχετικά: «Παρά το γεγονός ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι βιώνουν εμμηνόρροια, ιστορικά το φαινόμενο αντιμετωπίζεται ως κάτι που δεν πρέπει να το βλέπουμε ή να μιλάμε δημόσια γι' αυτό. Και αν ρίξουμε μια ματιά στη λαϊκή κουλτούρα, πολύ γρήγορα θα διαπιστώσουμε ότι οι απεικονίσεις της περιόδου κυμαίνονται μεταξύ άγριας ανακρίβειας και ενοχλητικών και απογοητευτικών αστεϊσμών ή και χλεύης εναντίον των γυναικών.

Κόκκινο της περιόδου: Η καινούρια απόχρωση της Pantone έρχεται να σπάσει το ταμπού της εμμήνου ρύσεως Facebook Twitter

Αρκετά! Αυτό πρέπει να σταματήσει, βρισκόμαστε στο 2020, είναι μία απολύτως φυσιολογική λειτουργία, που κάποτε ταλαιπωρεί πολύ τις γυναίκες και όχι, δεν είναι ιδιωτική υπόθεση. Είναι κάτι για το οποίο μπορούμε μιλάμε ανοιχτά σε μία προσπάθεια να σταματήσει να θεωρείται μία αρνητική εμπειρία. Το στίγμα της περιόδου πρέπει να απαλεφθεί τώρα και να δούμε τους ανθρώπους που έχουν έμμηνο ρήση με κατανόηση, συμπάθεια και ενσυναίσθηση", τόνισε χαρακτηριστικά. 

Από την πλευρά η Laura Pressman, αντιπρόεδρος του Pantone Color Institute πρόσθεσε ότι το χρώμα "Περίοδος" είναι "ένας τρόπος να τονιστεί η αυτοπεποίθηση και το μήνυμα ενδυνάμωσης" που εκπέμπεται μέσα από την εκστρατεία.

"'Ένα ολοζώντανο κόκκινο χρώμα, ενθαρρύνει τους ανθρώπους που έχουν περίοδο να αισθάνονται περήφανοι για το ποιοι είναι", εξήγησε η ίδια και συνέχισε: "Στόχος μας είναι όσοι έχουν περίοδο, να μην ντρέπονται γι' αυτό. Να γιορτάσουν με πάθος τη συναρπαστική και ισχυρή δύναμη της ζωής με την οποία γεννιούνται. Να παροτρύνουν όλους ανεξάρτητα από το φύλο να αισθάνονται άνετα να μιλούν αυθόρμητα και ανοιχτά για αυτήν την καθαρή και φυσική σωματική λειτουργία".

Ας σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη κίνηση του Ινστιτούτου Pantone συμβαίνει στον απόηχο των οδυνηρών δηλώσεων της J.K Rowling, η οποία πριν από λίγους μήνες είχε προκαλέσει σάλο με τρανσφοβικά σχόλια για την εμμηνόρροια.

Με στοιχεία από το Insider.com 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ