Οι χρήστες του Instagram μπορούν πλέον να δωρίζουν χρήματα σε μια φιλανθρωπική οργάνωση της επιλογής τους μέσα από ένα νέο sticker, που βρίσκεται ήδη στη διάθεση των followers σε ορισμένες χώρες, όπως οι ΗΠΑ και Ιταλία.

 

Οι οργανώσεις αυτές, προς τις οποίες μπορεί κανείς να προσφέρει ένα χρηματικό ποσό, δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς, όπως η υγεία, οι μεταναστευτικές πολιτικές, η προστασία των ζώων και η έρευνα για τον καρκίνο, πράγμα που σημαίνει ότι οι followers μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη λίστα, η οποία ασφαλώς έχει πρώτα ελεγχθεί από το Facebook. Το κοινωνικό δίκτυο εξετάζει μία προς μία τις προτάσεις που δέχεται από οργανισμούς για ένταξή τους στη λίστα, ενώ δεν παρακρατεί κανένα ποσό από τις δωρεές που γίνονται - το 100% των χρημάτων καταλήγει στα ταμεία των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. 

 

 

 

Η διαδικασία χρήσης του sticker για τις δωρεές είναι πολύ απλή: δημιουργείς ένα νέο story στο Instagram με μια φωτογραφία ή ένα βίντεο και έπειτα πατάς πάνω στο σύμβολο με τα αυτοκόλλητα. Από εκεί επιλέγεις την ένδειξη «Donation» προκειμένου να εμφανιστεί η λίστα με τους οργανισμούς, για να διευκολυνθεί η αναζήτηση μιας συγκεκριμένης ΜΚΟ. Με ένα, λοιπόν, πάτημα στο όνομα του οργανισμού δημιουργείται το κατάλληλο sticker, το οποίο από εκείνη τη στιγμή και έπειτα μπορεί να μπει κανονικά σε ένα story, το οποίο και παραμένει ενεργό για 24 ώρες, όπως άλλωστε και κάθε άλλο story. 

 

Η συγκεκριμένη κίνηση της εταιρίας, με έδρα το Menlo Park, έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τις δωρεές προς φιλανθρωπικές οργανώσεις. Μάλιστα, όσες εξ'αυτών επιθυμούν να συμπεριληφθούν στη λίστα χρειάζεται να ενεργοποιήσουν τις πληρωμές μέσω Facebook και στη συνέχεια, να συνδέσουν το προφίλ τους στο Instagram με την επίσημη σελίδα τους στο Facebook, πράγμα που γίνεται μέσα από την ενότητα «Help Center» που υπάρχει στο κοινωνικό δίκτυο. 

 

Πηγή: La Stampa