Εισαγγελική έρευνα για τον θάνατο του Ντιέγκο Μαραντόνα - Για «ενδεχόμενη αμέλεια»

Εισαγγελική έρευνα για τον θάνατο του Ντιέγκο Μαραντόνα - Για «ενδεχόμενη αμέλεια» Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Οι αρμόδιες αρχές της Αργεντινής ξεκίνησαν έρευνα για να διαπιστωθεί εάν υπήρξε αμέλεια στον θάνατο του Ντιέγκο Μαραντόνα.

Η εισαγγελία διερευνά αν ο «Ντιεγκίτο» είχε λάβει την αναγκαία φροντίδα. «Υπάρχουν ήδη παρατυπίες» δήλωσε μέλος της οικογένειας στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP).

Λίγες ώρες μετά το θάνατό του, ο δικηγόρος και φίλος του Μαραντόνα, Ματίας Μόρλα, κατήγγειλε το γεγονός ότι «το ασθενοφόρο χρειάστηκε περισσότερη από μισή ώρα για να φτάσει στο σπίτι», όπου βρισκόταν ο «Πίμπε Ντ' Όρο», και προειδοποίησε πως θα φτάσει «ως το τέλος».

Όμως, ούτε ο ίδιος ούτε κάποιο μέλος της οικογένειας έχουν υποβάλει ακόμη καταγγελία, όπως δήλωσε δικαστική πηγή στο AFP. «Η έρευνα ξεκίνησε επειδή αφορά ένα νεκρό άτομο στο σπίτι και κανείς δεν έχει υπογράψει το πιστοποιητικό θανάτου. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν υποψίες για παρατυπίες» είπε η ίδια πηγή, υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1986 με την εθνική Αργεντινής άφησε την Τετάρτη την τελευταία πνοή του, σε ηλικία 60 ετών, από «δευτερογενές οξύ πνευμονικό οίδημα και επιδείνωση της χρόνιας καρδιακής ανεπάρκειας». Βρισκόταν στο σπίτι του στο Τίγκρε, μια πόλη 30 χιλιόμετρα βόρεια του Μπουένος Αϊρες.

Διέμενε εκεί από τις 11 Νοεμβρίου, αφότου πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου είχε υποβληθεί έξι ημέρες νωρίτερα σε επέμβαση για την αφαίρεση αιματώματος από τον εγκέφαλο.

Η εισαγγελία αναμένει τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων. Έχει ζητήσει τον ιατρικό φάκελο, καθώς και τις καταγραφές από τις κάμερες στην περιοχή όπου ο Μαραντόνα έζησε τις τελευταίες ημέρες του.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM