Λάκης Γαβαλάς: Ήταν πολλές οι φυλακές - Στο «κελί» του ξενοδοχείου δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι

Λάκης Γαβαλάς: Ήταν πολλές οι φυλακές - Στο «κελί» του ξενοδοχείου δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι Facebook Twitter
0

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στα "Μεσάνυχτα" της Τρίτης για το διάστημα που πέρασε μέσα στη φυλακή, αντιπαραβάλλοντας εκείνη την περίοδο με άλλες που, αν και ήταν ελεύθερος ένιωθε εγκλωβισμένος από το βάρος των ευθυνών. 

«Δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι»

«Στο «κελί» είχα βρεθεί όταν ήμουν σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο, και ήμουν πάρα πολύ κουρασμένος, έπαιρνα στην Ελλάδα να μιλήσω - υποτίθεται για να συμβουλευτώ τα δικά μου στελέχη - και δεν ήταν στην θέση τους ποτέ ή αν ήταν έκαναν "πες του βλάκα ότι δεν είμαστε εδώ" [...] Αυτοί βλέπαν το αποτέλεσμα, όχι το πώς ερχόταν το αποτέλεσμα, ότι δεν υπήρχαν ωράρια, δεν υπήρχε "τίποτα".

»Άρα λοιπόν εγώ ζούσα στο «κελί» του υπέροχου ξενοδοχείου, αλλά πολλές φορές δεν είχα ούτε καν όρεξη. Ενώ στην φυλακή μπορεί να είχα όρεξη να φάω και την φασολάδα μου. Εκεί, στη Γαλλία ή στην Ιταλία ή στην Αγγλία που ήμουν, ούτε ήθελα να φάω το χαβιάρι. Ήμουν τόσο απελπισμένος, τόσο κουρασμένος για να πετύχω κάτι, να μπορέσω να πάρω περισσότερο προσωπικό. Να γίνουμε μεγάλοι». 

Η ψυχολογία του στη φυλακή 

«Η φυλακή μου δεν ήταν μόνο ο Κορυδαλλός. Ήταν πολλές φυλακές. Ένα παζλ. Μετά από ένα τρίμηνο (σ.σ προφυλακισμένος) λέω εδώ είμαι, καθόμαστε μέχρι το 18μηνο - γιατί ήμουν όχι φυλακισμένος ακόμη, υπόδικος. Έκανα τις γυμναστικές μου και έβλεπα όλους τους άλλους σαν κομπάρσους. Ήμουν ο Παπαμιχαήλ τους, η Βουγιουκλάκη τους, η Καρέζη τους, ο Φούντας πολλές φορές.

»Ξεκίνησα γυμναστικές, διατροφές, ένας μάλιστα συγκελίτης που μαγείρευε πάρα πολύ ωραία [...] Στο κελί, αν είχα κάποια περιοδικά ήταν περιοδικά μόδας, τότε μία Vogue που είχα. Οι κατσαρίδες «σωρός». Ποια θα ήταν ευτυχισμένη να σκοτωθεί με την Vogue; Έκανα κάθε τόσο ένα καλαμπούρι. Προστάτευσα τον εαυτό μου».

Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στη φυλακή, εργάστηκε στον κήπο: «Έφερα με χρήματα δικά μου λουλουδάκια [...] Ήμουν σε μια πτέρυγα "υψηλού κινδύνου", με την έννοια ότι επειδή ήταν κάποιοι γνωστοί άνθρωποι μπορούσε κάποιος να τους επιτεθεί [...] "Εσύ είχες λεφτά, θα σε σκοτώσουμε ή θα σε πειράξουμε"»

«Ήμουν μαζί με άλλους τρεις Έλληνες, τέσσερις στον θάλαμο, οι οποίοι είχαν να κάνουν με οικονομικά και αυτοί. Πέρασαν ο Λαυρεντιάδης, ο Βασίλης με την ηλεκτροδότηση που μεταφέρονταν σε άλλες πτέρυγες. «Μου φέρονταν όλοι πάρα πολύ καλά. Μπήκα στη φυλακή σαν Λάκης και βγήκα σαν κύριος Γαβαλάς, για όλους. Έτσι έμπαινα και στους οίκους μόδας».

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ