Μια οργάνωση στη Νέα Ζηλανδία που τα μέλη της πλέκουν «για καλούς σκοπούς» είδε τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται μετά τη δημοσίευση φωτογραφίας όπου ο Άρτσι φοράει ένα σκουφάκι που έφτιαξαν τα μέλη της. 

 

Στην φωτογραφία απεικονίζεται ο πρίγκιπας Χάρι να κρατάει αγκαλιά τον Άρτσι με τον δεύτερο να φοράει ένα σκουφάκι. Ήταν η πρώτη μιας σειράς φωτογραφιών που ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ δημοσίευσαν στο Instagram ως αναδρομή στο 2019. Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε την πρωτοχρονιά και λίγο αργότερα η κοινωνική επιχείρηση Make Give Live δέχθηκε τον δεκαπλάσιο όγκο παραγγελιών από ότι μέσα σε έναν ολόκληρο μήνα. 

 

Η Μπέκι Σμιθ, εκ των ιδρυτριών της Make Give Live, ανέφερε ότι η φωτογραφία υπήρξε «η απόλυτη έκπληξη». «Δεν είχα ιδέα πως κάτι τέτοιο θα συνέβαινε» είπε, προσθέτοντας ότι διαπίστωσε το γεγονός μόνο αφότου ένα μέλος της οργάνωσης της έδειξε τη φωτογραφία. Η ίδια ανέφερε ακόμα πως δεν συνειδητοποίησαν άμεσα την επίπτωση της φωτογραφίας στις πωλήσεις. Η οργάνωση Make Give Live ανέφερε πως έλαβε 450 παραγγελίες από τη στιγμή που δημοσιεύτηκε η φωτογραφία ενώ μέσα «σε έναν καλό μήνα» θα λάμβανε περίπου 45 παραγγελίες. 

 

Η κοινωνική επιχείρηση, που αποσκοπεί στο να βοηθάει τα μέλη της να καταπολεμούν τη μοναξιά και στη βελτίωση της ψυχικής υγείας διατηρεί 11 ομάδες στη Νέα Ζηλανδία και αριθμεί περίπου 120 μέλη. Οι συναντήσεις των μελών γίνονται σε καφετέριες, hubs και βιβλιοθήκες όπου πλέκουν σκούφους. Για κάθε σκούφο που πουλιέται ένα ακόμα δωρίζεται σε κάποιον που το έχει ανάγκη. Η Σμιθ υποστηρίζει ότι η Δούκισσα του Σάσεξ δώρισε ένα από τα σκουφάκια που αγόρασε μετά την επίσκεψή της στη Νέα Ζηλανδία το 2018. Ωστόσο διαπίστωσε ότι η Μέγκαν Μαρκλ, αγόρασε δύο ακόμα για εκείνην και ένα από αυτά είναι εκείνο που φοράει ο Άρτσι στη φωτογραφία. Η Σμιθ υποστηρίζει ότι την περίοδο εκείνη δεν είχε διαπιστώσει ότι η οργάνωσή της είχε πουλήσει προϊόντα στη Δούκισσα του Σάσεξ και προσθέτει πως κατάλαβε το γεγονός εκ των υστέρων και όταν είδε μία παραγγελία από διεύθυνση στο Γουίντσορ. 

 

 

 

Παρά την αύξηση της ζήτησης, η Σμιθ αναφέρει ότι η οργάνωση συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες, παρότι οι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο για τα σκουφάκια τους. Η ίδια πρόσθεσε πως είναι σημαντικό να εξασφαλισθεί ότι οι ομάδες πλεξίματος παραμένουν «μία διασκεδαστική εμπειρία» και να μην ασκηθεί πίεση στα μέλη για να πλέκουν έναν μεγάλο αριθμό από σκούφους.

 

 

 

Η Σμιθ εκτιμάει πως οι υψηλές πωλήσεις θα βοηθήσουν τον οργανισμό να δημιουργήσει περισσότερες ομάδες πλεξίματος αλλά και να δωρίσει σκούφους σε όσους τους έχουν ανάγκη. «Δεν είναι ένα οποιοδήποτε παλιό καπέλο. Είναι ένα ειδικό καπέλο που προκαλεί μεγάλο αντίκτυπο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους», ανέφερε εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για την επιλογή της προβολής μίας δημιουργίας της οργάνωσης Make Give Live. 

 

 

Με πληροφορίες από ΒΒC

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr