«Με βίασαν στα 16 μου και δεν το είπα ποτέ» - Η εξομολόγηση της Πάντμα Λάκσμι

«Με βίασαν στα 16 μου και δεν το είπα ποτέ» - Η εξομολόγηση της Πάντμα Λάκσμι Facebook Twitter
0

Η αμερικανίδα παρουσιάστρια Πάντμα Λάκσμι εξήγησε γιατί παρέμεινε σιωπηλή μετά τον βιασμό της στην εφηβεία της.

Με μια εξομολόγηση στην εφημερίδα New York Times, η 49χρονη λέει ότι βιάστηκε από έναν άνδρα πριν από 30 χρόνια.

Όμως αποκαλύπτει ότι μετά το τραγικό συμβάν, άρχισε να αισθάνεται ότι η επίθεση ήταν δικό της λάθος και ότι κατανοεί γιατί οι γυναίκες μπορεί να μην αποκαλύπτουν σεξουαλικές επιθέσεις.

Το άρθρο της έρχεται με αφορμή την στήριξη του Τραμπ στον Μπρετ Κάβανο, την επιλογή του για το Ανώτατο Δικαστήριο, ο οποίος κατηγορείται για σεξουαλικές επιθέσεις που διέπραξε χρόνια πριν.

Η Λάκσμι αναφέρθηκε στο πώς ο Τραμπ είπε πως οι γυναίκες αυτές θα έπρεπε τότε να τον είχαν καταγγείλει.

«Καταλαβαίνω γιατί και οι δύο γυναίκες κράτησαν αυτές τις πληροφορίες για τον εαυτό τους τόσα χρόνια χωρίς να πάνε στην αστυνομία. Για χρόνια, έκανα το ίδιο πράγμα».

Η παρουσιάστρια του Top Chef λέει ότι ο βιασμός της έγινε σε εφηβική ηλικία.

Λέει ότι κοιμήθηκε στο σπίτι του άντρα, τον οποίο δεν κατονομάζει, και όταν ξύπνησε τον βρήκε να είναι από πάνω της.

«Ρώτησα,"Τι κάνεις;" Είπε, «Θα πονέσει μόνο για λίγο"», λέει καθώς εξηγεί πως άρχισε να φωνάζει.

«Δεν το ανέφερα στη μητέρα μου ή στους φίλους μου και σίγουρα ούτε στην αστυνομία», προσθέτει.


Εξηγεί πώς άρχισε να αισθάνεται ότι ήταν το σφάλμα ήταν δικό της: «Φαντάστηκα ότι οι ενήλικες θα με ρωτούσαν τι δουλειά είχα στο διαμέρισμά του...».

Τριάντα δύο χρόνια μετά, λέει: «Δεν έχω τίποτα να κερδίσω μιλώντας για αυτό».

Όμως τονίζει: «Όλοι έχουμε πολύ να χάσουμε αν θέσουμε ένα χρονικό όριο για να πούμε την αλήθεια για τη σεξουαλική επίθεση».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM