Η Πάρος «πρωταγωνιστεί» σε σειρά του Netflix

Η Πάρος πρωταγωνιστεί στη σειρά «One Day» του Netflix Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Ένα από τα πιο γνωστά ελληνικά νησιά των Κυκλάδων παγκοσμίως, η Πάρος, «πρωταγωνιστεί» στη νέα σειρά «One Day» του Netflix.

Η σειρά έχει αρχίσει και προβάλλεται ήδη στο Netflix και το νησί της Πάρου προβάλλεται στο τέταρτο επεισόδιο. Τα γυρίσματα έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2022 σε γραφικά και πολύ γνωστά σημεία του νησιού, ανάμεσά τους η παραλία Σάντα Μαρία. Το «One Day» βασίζεται σε ομώνυμο βιβλίο που κυκλοφόρησε το 2009.

Συγγραφέας του μυθιστορήματος που έγινε best seller είναι ο Ντέιβιντ Νίκολς, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες, πρωταγωνίστησε η Αν Χάθαγουεϊ. Η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία με 60 εκατομμύρια δολάρια στο box office ενώ η παραγωγή της κόστισε μόνο 15 εκατομμύρια δολάρια.

Το «One Day» είναι ένα δραματικό love story, που αναμένεται να συγκινήσει, τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο κάθε άλλο χρήστη που θα του δώσει μια ευκαιρία στο Netflix.

Πέρα από τη μεγάλη θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει η σειρά, η οποία μόλις άρχισε να προβάλλεται στο Netflix, πολλά MME μεταξύ των οποίων τα Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κλπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, εξασφαλίζοντας μεγάλη προβολή στο νησί.

Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών, έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ακόμα και για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα αλλά και για την προβολή του προορισμού.

Το δεύτερο μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance Hotellerie, «τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκονται ακριβώς πίσω από τις συστάσεις από φίλους ή συγγενείς (42%)». Tέλος η TCI Research αναφέρει πως τουλάχιστον 80 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM