Η Karlie Kloss αγόρασε το περιοδικό i-D από τη Vice Media

Η Karlie Kloss απέκτησε το περιοδικό i-D από την Vice Media Facebook Twitter
0

Η Karlie Kloss είναι η νέα ιδιοκτήτρια του περιοδικού i-D.

Το supermodel των 2000s και νυν επιχειρηματίας απέκτησε το  i-D Magazine από την Vice Media, η οποία τελεί υπό πτώχευση. Το 2020, η Kloss ηγήθηκε μιας κοινοπραξίας επενδυτών, η οποία αγόρασε το περιοδικό W Magazine. Η πώληση του i-D διεκπεραιώθηκε μέσω της νεοσύστατης εταιρείας της Kloss, της Bedford Media, στην οποία η ίδια είναι πρόεδρος. Οι όροι της συμφωνίας δεν γνωστοποιήθηκαν.

Την είδηση της αγοραπωλησίας έφερε στο προσκήνιο και ο ρεπόρτερ των New York Times, Ben Mullin, με ανάρτησή του στο X.

Ο Alastair McKimm, ο οποίος είναι επικεφαλής του i-D από το 2019, θα διευρύνει τον ρόλο του, αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του δημιουργικού τμήματος (CCO) , καθώς επίσης θα λειτουργεί και ως αρχισυντάκτης, υπεύθυνος για την παραγωγή περιεχομένου και τη διαχείριση του περιοδικού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Vice Media, η οποία αγόρασε το i-D το 2012, νωρίτερα φέτος κατέθεσε αίτηση πτώχευσης κατά το άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα των ΗΠΑ και τον Ιούνιο εξαγοράστηκε έναντι 350 εκατομμυρίων δολαρίων από τους πιστωτές της, με επικεφαλής την Fortress Investment Group.

Ποιο είναι το περιοδικό i-D Magazine

Το i-D Magazine ιδρύθηκε το 1980 από τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της βρετανικής Vogue, Terry Jones. Ανέθεσε τη δουλειά σε μια πλειάδα φωτογράφων - συμπεριλαμβανομένων των Mario Testino, Terry Richardson και Juergen Teller - οι οποίοι θα ακολουθούσαν ξεχωριστές καριέρες στη βιομηχανία. Και το περιοδικό με έδρα το Λονδίνο έγινε μια σημαντική φωνή στην ανάδειξη της street fashion. Ο ίδιος ο Jones έφυγε μετά την αγορά από το Vice.

Η Kloss - η οποία είναι παντρεμένη με τον Josh Kushner, διευθυντή της επενδυτικής εταιρείας Thrive Capital- χτίζει σταθερά ένα επιχειρηματικό και φιλανθρωπικό χαρτοφυλάκιο. Είναι η ιδρύτρια του «Kode with Klossy», ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού με αντικείμενο δωρεάν καλοκαιρινά τεχνολογικά camps για κορίτσια.

Έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως η Adidas και η Roblox, αλλά και η Carolina Herrera. Έχει επενδύσει σε πολλές ψηφιακές νεοφυείς επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας που ενσωματώνει ψηφιακές ταυτότητες πιστοποίησης σε ενδύματα.

Οι διασυνδέσεις της στo χώρο των επιχειρήσεων, της μόδας και στο Χόλιγουντ είναι πολυάριθμες. Στους συνεργάτες της περιλαμβάνονται ο Jason Blum, ιδρυτής της Blumhouse Productions, το μοντέλο Kaia Gerber, ο οδηγός αγώνων Lewis Hamilton, η Kirsten Green της Forerunner Ventures, ο Aryeh B. Bourkoff της LionTree και η Dara Treseder, σήμερα επικεφαλής μάρκετινγκ της Autodesk.

Με πληροφορίες από wwd.com

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM