Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου

Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου Facebook Twitter
3

Ο οίκος πολυτελών υποδημάτων Jimmy Choo φέρθηκε επιπόλαια (sic) κυκλοφορώντας μια διαφήμιση που δείχνει το μοντέλο Cara Delevingne να δέχεται «πέσιμο» από άντρες καθώς περπατάει στη Νέα Υόρκη.

Tελικά μετά τις αντιδράσεις το σποτ αφαιρέθηκε και πλέον δεν είναι διαθέσιμο από τα επίσημα κανάλια του σχεδιαστή.

Η διαφήμιση "Shimmer in the Dark" δεν υπάρχει πλέον στο κανάλι του οίκου στο Youtube ενώ διεγράφη και από το Twitter.

Oι αντιδράσεις για το φιλμάκι ήταν μεγάλες καθώς εν μέσω του σκανδάλου για σεξουαλικές παρενοχλήσεις και αποκαλύψεις για κακοποιήσεις στο Χόλιγουντ, το σενάριο με την Delevingne να περπατά και δίπλα της να ακούγονται σφυρίγματα και κόρνες έμοιαζε τουλάχιστον ακατάλληλο.

Μετά από μια χρονιά την οποία καθόρισαν γυναίκες που τόλμησαν να μιλήσουν ανοιχτά για τη σεξουαλική παρενόχληση και την κακή συμπεριφορά, το timing της διαφήμισης φάνηκε ιδιαίτερα φρικτό και οι χρήστες του Twitter γρήγορα εξέφρασαν την απογοήτευσή τους.

Πάντως δεν υπήρξε καμία επίσημη δήλωση από τον οίκο σχετικά και η «εξαφάνιση» της διαφήμισης δεν συνοδεύτηκε από κάποια απολογία ή ανακοίνωση.

 
TV & Media
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«A plague o' both your houses!» - Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

TV & Media / «Κατάρα και στους δυο σας!» Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

Το ξέσπασμα της ηθοποιού απέναντι στην Paramount και το CBS που αποφάσισαν να «κόψουν» την επιτυχημένη εκπομπή του Στίβεν Κόλμπερτ επειδή τα «έβαλε με τον Τραμπ»
LIFO NEWSROOM
Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

TV & Media / Όζι Όζμπορν: Ο «νονός της heavy metal» και «πατέρας» του ριάλιτι

Η σειρά «The Osbournes» έγινε τεράστια επιτυχία και έκανε πρωταγωνιστές τη σύζυγό του, Σάρον, και τα παιδιά τους, Τζακ και Κέλι , όμως έφερε στο προσκήνιο την ήπια εκδοχή του Όζι Όσμπορν και στην πορεία, άλλαξε τα ριάλιτι
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Καλά κάνανε που την κατέβασαν. Πριν από σεξιστική, η ιδέα του συγκεκριμένου διαφημιστικού φιλμ ήταν εξόφθαλμα παρωχημένη κυρίως. Απορώ ειλικρινά ποιό λαμπρό μυαλό σκέφτηκε αυτό το πιο-ξεπερασμένο-πεθαίνεις σενάριο και αναφώνησε με ενθουσιασμό «Μου ήρθε φοβερή ιδέα! Λέω να βάλουμε ένα μοντέλο να περπατάει στο δρόμο φορώντας ένα αποκαλυπτικό ένδυμα αλλά όλοι γύρω-τριγύρω να προσέχουν τα παπούτσια της! Λοιπόν; Δεν είναι καταπληκτικό;». Πραγματικά πολύ φρέσκια οπτική γωνία, είναι ένα κόνσεπτ που πρώτη φορά συναντούμε τα τελευταία 60 χρόνια, δεν μπορώ να πω, το άτομο που τo εμπνεύστηκε ξεχωρίζει για το ιδιαίτερα δημιουργικό πνεύμα του. Για 120 χρονών άνθρωπος δεν τα πήγε και άσχημα εδώ που τα λέμε.
Βρε αντε από δω. Μια χαρά είναι. Είναι ξεκαθαρο ότι όλοι χαζεύουν τα παπούτσια. Που θα ποινικοποιήσουμε και το φλερτάκι στο δρόμο. Υστερία του ιντερνετ.