Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου

Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου Facebook Twitter
3

Ο οίκος πολυτελών υποδημάτων Jimmy Choo φέρθηκε επιπόλαια (sic) κυκλοφορώντας μια διαφήμιση που δείχνει το μοντέλο Cara Delevingne να δέχεται «πέσιμο» από άντρες καθώς περπατάει στη Νέα Υόρκη.

Tελικά μετά τις αντιδράσεις το σποτ αφαιρέθηκε και πλέον δεν είναι διαθέσιμο από τα επίσημα κανάλια του σχεδιαστή.

Η διαφήμιση "Shimmer in the Dark" δεν υπάρχει πλέον στο κανάλι του οίκου στο Youtube ενώ διεγράφη και από το Twitter.

Oι αντιδράσεις για το φιλμάκι ήταν μεγάλες καθώς εν μέσω του σκανδάλου για σεξουαλικές παρενοχλήσεις και αποκαλύψεις για κακοποιήσεις στο Χόλιγουντ, το σενάριο με την Delevingne να περπατά και δίπλα της να ακούγονται σφυρίγματα και κόρνες έμοιαζε τουλάχιστον ακατάλληλο.

Μετά από μια χρονιά την οποία καθόρισαν γυναίκες που τόλμησαν να μιλήσουν ανοιχτά για τη σεξουαλική παρενόχληση και την κακή συμπεριφορά, το timing της διαφήμισης φάνηκε ιδιαίτερα φρικτό και οι χρήστες του Twitter γρήγορα εξέφρασαν την απογοήτευσή τους.

Πάντως δεν υπήρξε καμία επίσημη δήλωση από τον οίκο σχετικά και η «εξαφάνιση» της διαφήμισης δεν συνοδεύτηκε από κάποια απολογία ή ανακοίνωση.

 
TV & Media
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Καλά κάνανε που την κατέβασαν. Πριν από σεξιστική, η ιδέα του συγκεκριμένου διαφημιστικού φιλμ ήταν εξόφθαλμα παρωχημένη κυρίως. Απορώ ειλικρινά ποιό λαμπρό μυαλό σκέφτηκε αυτό το πιο-ξεπερασμένο-πεθαίνεις σενάριο και αναφώνησε με ενθουσιασμό «Μου ήρθε φοβερή ιδέα! Λέω να βάλουμε ένα μοντέλο να περπατάει στο δρόμο φορώντας ένα αποκαλυπτικό ένδυμα αλλά όλοι γύρω-τριγύρω να προσέχουν τα παπούτσια της! Λοιπόν; Δεν είναι καταπληκτικό;». Πραγματικά πολύ φρέσκια οπτική γωνία, είναι ένα κόνσεπτ που πρώτη φορά συναντούμε τα τελευταία 60 χρόνια, δεν μπορώ να πω, το άτομο που τo εμπνεύστηκε ξεχωρίζει για το ιδιαίτερα δημιουργικό πνεύμα του. Για 120 χρονών άνθρωπος δεν τα πήγε και άσχημα εδώ που τα λέμε.
Βρε αντε από δω. Μια χαρά είναι. Είναι ξεκαθαρο ότι όλοι χαζεύουν τα παπούτσια. Που θα ποινικοποιήσουμε και το φλερτάκι στο δρόμο. Υστερία του ιντερνετ.