Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου

Η διαφήμιση του Jimmy Choo που προκάλεσε αντιδράσεις διεγράφη από τα social media του οίκου Facebook Twitter
3

Ο οίκος πολυτελών υποδημάτων Jimmy Choo φέρθηκε επιπόλαια (sic) κυκλοφορώντας μια διαφήμιση που δείχνει το μοντέλο Cara Delevingne να δέχεται «πέσιμο» από άντρες καθώς περπατάει στη Νέα Υόρκη.

Tελικά μετά τις αντιδράσεις το σποτ αφαιρέθηκε και πλέον δεν είναι διαθέσιμο από τα επίσημα κανάλια του σχεδιαστή.

Η διαφήμιση "Shimmer in the Dark" δεν υπάρχει πλέον στο κανάλι του οίκου στο Youtube ενώ διεγράφη και από το Twitter.

Oι αντιδράσεις για το φιλμάκι ήταν μεγάλες καθώς εν μέσω του σκανδάλου για σεξουαλικές παρενοχλήσεις και αποκαλύψεις για κακοποιήσεις στο Χόλιγουντ, το σενάριο με την Delevingne να περπατά και δίπλα της να ακούγονται σφυρίγματα και κόρνες έμοιαζε τουλάχιστον ακατάλληλο.

Μετά από μια χρονιά την οποία καθόρισαν γυναίκες που τόλμησαν να μιλήσουν ανοιχτά για τη σεξουαλική παρενόχληση και την κακή συμπεριφορά, το timing της διαφήμισης φάνηκε ιδιαίτερα φρικτό και οι χρήστες του Twitter γρήγορα εξέφρασαν την απογοήτευσή τους.

Πάντως δεν υπήρξε καμία επίσημη δήλωση από τον οίκο σχετικά και η «εξαφάνιση» της διαφήμισης δεν συνοδεύτηκε από κάποια απολογία ή ανακοίνωση.

 
TV & Media
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Καλά κάνανε που την κατέβασαν. Πριν από σεξιστική, η ιδέα του συγκεκριμένου διαφημιστικού φιλμ ήταν εξόφθαλμα παρωχημένη κυρίως. Απορώ ειλικρινά ποιό λαμπρό μυαλό σκέφτηκε αυτό το πιο-ξεπερασμένο-πεθαίνεις σενάριο και αναφώνησε με ενθουσιασμό «Μου ήρθε φοβερή ιδέα! Λέω να βάλουμε ένα μοντέλο να περπατάει στο δρόμο φορώντας ένα αποκαλυπτικό ένδυμα αλλά όλοι γύρω-τριγύρω να προσέχουν τα παπούτσια της! Λοιπόν; Δεν είναι καταπληκτικό;». Πραγματικά πολύ φρέσκια οπτική γωνία, είναι ένα κόνσεπτ που πρώτη φορά συναντούμε τα τελευταία 60 χρόνια, δεν μπορώ να πω, το άτομο που τo εμπνεύστηκε ξεχωρίζει για το ιδιαίτερα δημιουργικό πνεύμα του. Για 120 χρονών άνθρωπος δεν τα πήγε και άσχημα εδώ που τα λέμε.
Βρε αντε από δω. Μια χαρά είναι. Είναι ξεκαθαρο ότι όλοι χαζεύουν τα παπούτσια. Που θα ποινικοποιήσουμε και το φλερτάκι στο δρόμο. Υστερία του ιντερνετ.