Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο

Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο Facebook Twitter
0

Σε μια εποχή που η μόδα αναζητά αυθεντικότητα, ο ιστορικός ισπανικός οίκος Rabanne στρέφεται στη ζωντάνια της Βραζιλίας για την καλοκαιρινή του καμπάνια. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλώς μια ακόμη επίδειξη ρούχων, αλλά ένα κινηματογραφικό πορτρέτο του Ρίο. 

Η καμπάνια γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Ροσίνια, τη μεγαλύτερη φαβέλα της χώρας, αποτυπώνοντας εικόνες καθημερινότητας, από θεαματικά ακροβατικά με μηχανές την αυγή μέχρι εφήβες που ετοιμάζονται για τη βραδινή τους έξοδο. Με έναν αέρα ντοκιμαντέρ και την αισθητική πολυτελούς fashion film, κάθε σκηνή αναδεικνύει τη χάρη της αυθεντικότητας.

Το Rio χορεύει με τον οίκο Rabanne: Καλοκαιρινή καμπάνια με ρυθμό, λάμψη και αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

Η Rabanne δεν επιστρατεύει μοντέλα αλλά την ίδια την κοινότητα. Στο επίκεντρο βρίσκονται επαγγελματίες χορευτές όπως ο Hiltinho Fantástico και η κολεκτίβα Oz Crias, DJs όπως οι Guiguinho, Aisha και Yaminah Mello, αλλά και δεκάδες κάτοικοι της Ροσίνια. Ο ρόλος τους δεν είναι διακοσμητικός· δίνουν πνοή και περιεχόμενο, μετατρέποντας τη μόδα σε κοινό βίωμα.

Η νέα καμπάνια του οίκου Rabanne είναι ένα μικρό κινηματογραφικό αριστούργημα στους δρόμους του Ρίο Facebook Twitter

Η μουσική συνοδεύει τις εικόνες σε δύο επίπεδα. Από τη μία, οι ρυθμοί της βραζιλιάνικης φανκ σκηνής· από την άλλη, η μελαγχολική κομψότητα της «Manhã de Carnaval», του θρυλικού κομματιού από την εποχή της bossa nova. Η συνύπαρξη αυτών των ήχων ενσαρκώνει την κεντρική ιδέα της καμπάνιας: η Βραζιλία δεν έχει έναν ρυθμό – έχει πολλούς.

Ο ίδιος ο Πάκο Ραμπάν είχε δείξει ενδιαφέρον για τις μουσικές των κοινοτήτων. Στη δεκαετία του ’70 είχε ιδρύσει δισκογραφική για φανκ και σόουλ και άνοιξε το Black Sugar, ένα νυχτερινό κλαμπ στο Παρίσι που τιμούσε τον ήχο της Καραϊβικής. Η νέα καμπάνια αντλεί από αυτό το πνεύμα διαπολιτισμικού σεβασμού και περιέργειας – μόνο που τώρα το κάνει με επίκεντρο το βραζιλιάνικο παρόν.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM