Σε μια εποχή που η μόδα αναζητά αυθεντικότητα, ο ιστορικός ισπανικός οίκος Rabanne στρέφεται στη ζωντάνια της Βραζιλίας για την καλοκαιρινή του καμπάνια. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλώς μια ακόμη επίδειξη ρούχων, αλλά ένα κινηματογραφικό πορτρέτο του Ρίο.
Η καμπάνια γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Ροσίνια, τη μεγαλύτερη φαβέλα της χώρας, αποτυπώνοντας εικόνες καθημερινότητας, από θεαματικά ακροβατικά με μηχανές την αυγή μέχρι εφήβες που ετοιμάζονται για τη βραδινή τους έξοδο. Με έναν αέρα ντοκιμαντέρ και την αισθητική πολυτελούς fashion film, κάθε σκηνή αναδεικνύει τη χάρη της αυθεντικότητας.

Η Rabanne δεν επιστρατεύει μοντέλα αλλά την ίδια την κοινότητα. Στο επίκεντρο βρίσκονται επαγγελματίες χορευτές όπως ο Hiltinho Fantástico και η κολεκτίβα Oz Crias, DJs όπως οι Guiguinho, Aisha και Yaminah Mello, αλλά και δεκάδες κάτοικοι της Ροσίνια. Ο ρόλος τους δεν είναι διακοσμητικός· δίνουν πνοή και περιεχόμενο, μετατρέποντας τη μόδα σε κοινό βίωμα.

Η μουσική συνοδεύει τις εικόνες σε δύο επίπεδα. Από τη μία, οι ρυθμοί της βραζιλιάνικης φανκ σκηνής· από την άλλη, η μελαγχολική κομψότητα της «Manhã de Carnaval», του θρυλικού κομματιού από την εποχή της bossa nova. Η συνύπαρξη αυτών των ήχων ενσαρκώνει την κεντρική ιδέα της καμπάνιας: η Βραζιλία δεν έχει έναν ρυθμό – έχει πολλούς.
Ο ίδιος ο Πάκο Ραμπάν είχε δείξει ενδιαφέρον για τις μουσικές των κοινοτήτων. Στη δεκαετία του ’70 είχε ιδρύσει δισκογραφική για φανκ και σόουλ και άνοιξε το Black Sugar, ένα νυχτερινό κλαμπ στο Παρίσι που τιμούσε τον ήχο της Καραϊβικής. Η νέα καμπάνια αντλεί από αυτό το πνεύμα διαπολιτισμικού σεβασμού και περιέργειας – μόνο που τώρα το κάνει με επίκεντρο το βραζιλιάνικο παρόν.