Πέθανε ο Λευτέρης Χαψιάδης, στιχουργός του «Μία είναι η ουσία»

Πέθανε ο Λευτέρης Χαψιάδης, στιχουργός του ««Μία είναι η ουσία» Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Πέθανε μετά από μέρες νοσηλείας ο στιχουργός Λευτέρης Χαψιάδης.

Ο Λευτέρης Χαψιάδης διακεκριμένος στιχουργός, ποιητής και συγγραφέας μυθιστορημάτων με πάνω από 525 τραγούδια στο ενεργητικό του πέθανε σε ηλικία 70 ετών. Έπασχε από κάποιας μορφής άνοια και μετά από ένα ατύχημα, χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, τις τελευταίες ημέρες της ζωής του είχε προσβληθεί και από  κορωνοϊό, όπως μεταδίδει το pameevro.gr.

Η Χάρις Αλεξίου αποχαιρέτισε με ένα μήνυμά της στα social media τον παλιό της συνεργάτη και φίλο της αναρτώντας μία φωτογραφία τους. «Αχ βρε Λευτέρη μου. Εσύ έγραψες το «Μία είναι η ουσία δεν υπάρχει αθανασία». Κι όμως για σένα υπάρχει και για εκεί ταξιδεύεις τώρα. Θα σε τραγουδάμε φίλε μου» έγραψε η Χάρις Αλεξίου.

«Λευτέρη μου έφυγες νωρίς! Σ ευχαριστώ για τα υπέροχα τραγούδια που μου χάρισες! Καλό σου ταξίδι!» έγραψε η Γλυκερία αναρτώντας φωτογραφίες τους από τα παλιά.

Το βιογραφικό του Λευτέρη Χαψιάδη

Ο Λευτέρης Χαψιάδης έγραψε κάποιες από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού πενταγράμμου, που τραγούδησαν οι Στέλιος Καζαντζίδης, Μανώλης Αγγελόπουλος, Νίκος Ξανθόπουλος, Γιώργος Νταλάρας, Μανώλης Μητσιάς, Χαρούλα Αλεξίου, Γιάννης Πάριος, Γλυκερία, Κατερίνα Στανίση, Πασχάλης Τερζής και πολλοί άλλοι.

Ορισμένα μόνο από τα τραγούδια του είναι το «Μια είναι η ουσία» , το «Κάποια, κάπου, κάποτε» και το «Ευτυχώς στη ζωή που υπάρχεις κι εσύ» .

Ο Λευτέρης Χαψιάδης γεννήθηκε στις 23 Οκτωβρίου του 1953 στις Φέρες του Έβρου και μεγάλωσε στα Κοίλα Φερών. Σε ηλικία 11 ετών η οικογένειά του μετακόμισε στην Αλεξανδρούπολη, όπου ο Λευτέρης Χαψιάδης τελείωσε το Γυμνάσιο ενώ οι γονείς του είχαν περίπτερο στο κέντρο της πόλης.

Από μικρή ηλικία είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ελληνικό τραγούδι, ενώ το τραγούδι που πραγματικά τον συγκλόνισε και που άλλαξε την πορεία του ήταν η «Άπονη Ζωή» του πρωτοεμφανιζόμενου τότε Λευτέρη Παπαδόπουλου. Μαθαίνοντας ότι στιχουργός ήταν κάποιος Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο 11χρονος Λευτέρης Χαψιάδης τηλεφώνησε στα ΝΕΑ για να μάθει αν ο Λευτέρης Παπαδόπουλος που έγραφε στην αθλητική εφημερίδα “ΟΜΑΔΑ” ήταν ο ίδιος με αυτόν που έγραψε τους στίχους.

Τελειώνοντας το Γυμνάσιο και με στόχο να γνωρίσει από κοντά τον Λευτέρη Παπαδόπουλο δήλωσε πρώτη επιλογή στις εξετάσεις του την Αθήνα και δεύτερη την Πάτρα, όπου και πέρασε.

Ήδη ως φοιτητής, γνώρισε τον Γιώργο Νταλάρα, ο οποίος και μεσολάβησε για την συνάντηση με τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, με τον οποίο έγιναν πολύ καλοί φίλοι.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ