Oταν ο Prince είχε πεθάνει ο ίδιος τον εαυτό του- Μια επιτύμβια στήλη έγραφε:Prince, 1958-1993

Oταν ο Prince είχε πεθάνει ο ίδιος τον εαυτό του- Μια επιτύμβια στήλη έγραφε:Prince, 1958-1993 Facebook Twitter
0

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που χάσαμε τον Prince. Ο καλλιτέχνης είχε ήδη «πεθάνει» στο παρελθόν τον καλλιτεχνικό του εαυτό αλλάζοντας το όνομα του από «Prince» σε ένα σύμβολο που δεν μπορούσε να προφερθεί.

Tην ιστορία θυμίζει η Washington Post...Ήταν το 1993, όταν ο  καλλιτέχνης έβγαλε το άλμπουμ του "Come", με ένα δυσοίωνο ασπρόμαυρο εξώφυλλο, με τον ίδιο να ποζάρει μπροστά από τις πύλες της Sagrada Familia στη Βαρκελώνη, με κάτι σαν επιτύμβια πλάκα που έγραφε: Prince, 1958-1993.

Oταν ο Prince είχε πεθάνει ο ίδιος τον εαυτό του- Μια επιτύμβια στήλη έγραφε:Prince, 1958-1993 Facebook Twitter

Ήταν τότε που είχε μεγάλη διαμάχη με την δισκογραφική του εταιρεία, τη WARNER και θέλησε να πει με αυτό τον τρόπο, τόσο στην δισκογραφική όσο και στους οπαδούς του, ότι ο Prince είναι νεκρός. Στη θέση του ονόματός του υπήρχε αυτό το σύμβολο το οποίο δεν μπορούσε κανείς να αποδώσει με λέξεις.

Oταν ο Prince είχε πεθάνει ο ίδιος τον εαυτό του- Μια επιτύμβια στήλη έγραφε:Prince, 1958-1993 Facebook Twitter

Σε μια συνέντευξη του 1999 στον Larry King , ο τραγουδιστής εξήγησε το σκεπτικό του: «Ήθελα να προχωρήσω σε ένα νέο πεδίο στη ζωή μου και ένας από τους τρόπους με τους οποίους το έκανα ήταν να αλλάξω το όνομά μου, για να επισημοποιήσω το διαζύγιο μου με το παρελθόν . "

Πίσω από αυτή την κίνηση υπήρχε βέβαια μια ολόκληρη ιστορία: Ο Πρίγκιπας ήταν απογοητευμένος από την Warner Bros, παρότι ένα χρόνο πριν, το 1992, το δελτίο Τύπου της εταιρείας ανέφερε ότι το συμβόλαιο του ήταν ένα από τα πιο προσοδοφόρα όλων των εποχών. Ο «μήνας του μέλιτος» όμως δεν κράτησε πολύ… Η Warner αρνούνταν να κυκλοφορήσει το άλμπουμ του Prince “The Gold Experience,” γιατί δεν ήθελε να  «μπουκώσει» την αγορά. Ο ίδιος αισθανόταν ότι δεν είχε την υποστήριξη που ήθελε από την εταιρία και έτσι εκδήλωσε τη δυσαρέσκεια του αλλάζοντας το όνομά του και έχοντας στις συναυλίες του γραμμένη στο μάγουλο του τη λέξη «σκλάβος» (Slave).

Oταν ο Prince είχε πεθάνει ο ίδιος τον εαυτό του- Μια επιτύμβια στήλη έγραφε:Prince, 1958-1993 Facebook Twitter

Παρά την κίνηση αυτή, ο Prince δεν φαινόταν πραγματικά έτοιμος να εγκαταλείψει οριστικά το «πριγκιπάτο» του. Αυτό φάνηκε έντονα όταν ένας τραγουδιστής, ο Bob Wiseman προσπάθησε να το διεκδικήσει για τον εαυτό του και ανέλαβαν οι δικηγόροι του Prince να του δείξουν ότι έκανε το μεγάλο λάθος.

Όλα έγιναν όπως πριν, το 2000, όταν ο καλλιτέχνης τα βρήκε με την Warner, υπέγραψε νέο συμβόλαιο και ο Πρίγκιπας αναστήθηκε.

Πολιτισμός
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ