Όσκαρ 2025: Τα δώρα για τους υποψήφιους ηθοποιούς και σκηνοθέτες αξίζουν 216.000 δολάρια

Όσκαρ 2025: Οι τσάντες δώρων που θα λάβουν οι υποψήφιοι κοστίζουν 216.000 δολάρια Facebook Twitter
φωτ.: unsplash
0

Η εταιρεία μάρκετινγκ ψυχαγωγίας Distinctive Assets προσφέρει κάθε χρόνο πολυτελείς τσάντες με δώρα στους υποψήφιους για Όσκαρ στις κατηγορίες υποκριτικής και σκηνοθεσίας.

Αν και η Distinctive Assets δεν συνδέεται με τα Όσκαρ, οι τσάντες δώρων «Everyone Wins» της εταιρείας που είναι γεμάτες διακοπές, καλλυντικά και άλλα δώρα από περισσότερες από 60 μάρκες θα είναι διαθέσιμες σε υποψήφιους όπως οι Άντριεν Μπρόντι, Σεμπάστιαν Σταν, Σίνθια Ερίβο, Ντέμι Μουρ, Κίεραν Κάλκιν και Ζόε Σαλντάνα ενόψει της 97ης απονομής των βραβείων Όσκαρ.

Η συλλογή δώρων περιλαμβάνει διάφορα ταξίδια, το ακριβότερο από τα οποία είναι μια διαμονή τεσσάρων διανυκτερεύσεων σε μια βίλα στις Μαλδίβες αξίας άνω των 23.000 δολαρίων, ευγενική προσφορά της Joali. Υπάρχει επίσης ταξιδι σε ένα πολυτελές θέρετρο σπα πέντε διανυκτερεύσεων στη Σρι Λάνκα από τη Santani αξίας 8.500 δολαρίων και ένα 3D Virtual Wellness Retreat αξίας 3.500 δολαρίων.

Εκτός από δώρα όπως θεραπείες περιποίησης σώματος αξίας 25.000 δολαρίων και την πλήρη σειρά προϊόντων περιποίησης της Miage, τα φετινά swag bag περιλαμβάνουν επίσης πόρους για τα θύματα των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες.

Το πιο πολύτιμο αντικείμενο σε ολόκληρη τη συλλογή είναι η διαχείριση έργων ανακαίνισης κατοικιών αξίας 50.000 δολαρίων από τη Maison Construction, η οποία, σύμφωνα με την Distinctive Assets, μπορεί να μεταφερθεί σε όσους έχουν πληγεί από πυρκαγιές.

Το Bright Harbor παρέχει επίσης στους υποψηφίους 3.500 δολάρια σε υπηρεσίες αποκατάστασης από καταστροφές και απονέμει στον καθένα τους άλλα 10 κουπόνια για να τα μοιραστούν με όσους έχουν ανάγκη.

Οι διάφορες εταιρείες πληρώνουν για να συμπεριληφθούν τα δώρα τους στα πακέτα, αν και οι διάσημοι σπάνια εξαργυρώνουν όλα τα αντικείμενα, δεδομένου ότι η εφορία θεωρεί τις τσάντες δώρων φορολογητέο εισόδημα.

Με πληροφορίες από Business Insider

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM