Ο Τζάστιν Μπίμπερ μαθαίνει πώς γίνεται σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen» σε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία

Ο Τζάστιν Μπίμπερ μαθαίνει πώς γίνεται σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen» σε μια διαφήμιση στην Ιαπωνία Facebook Twitter
0

Το «Pen-Pineapple-Apple-Pen», το περίεργο και αστείο τραγούδι του Ιάπωνα Piko Taro, μετρά αυτή τη στιγμή στο YouTube περισσότερα από 45 εκατ. views κι ανάμεσα στους εκατοντάδες θαυμαστές του συγκαταλέγεται και ένας πολύ διάσημος- ο Τζάστιν Μπίμπερ.

Ο Καναδός τραγουδιστής δήλωσε από την πρώτη στιγμή δημοσίως το πόσο του άρεσε το τραγούδι, το οποίο και μοιράστηκε πέρυσι στον λογαριασμό του στο Twitter με τους 90 εκατ. followers που έχει. Τώρα οι δύο σταρ συναντήθηκαν και από κοντά για μια διαφημιστική καμπάνια για την SoftBank, μία από τις κορυφαίες εταιρίες τηλεπικοινωνιών της Ιαπωνίας. 

Παρόλο που το διαφημιστικό σποτ δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα, η SoftBank πρόσφατα δημοσίευσε ένα teaser βίντεο για να δώσει λίγο από το κλίμα στα παρασκήνια και όλα όσα συνέβησαν στην συνάντηση των δύο τους. Ο Piko Taro έχει εμφανιστεί σε αρκετές διαφημίσεις της εταιρίας τους τελευταίους μήνες αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που μοιράζεται τη σκηνή με έναν διεθνή σταρ. Ο Μπίμπερ επιστρατεύτηκε για να διαφημίσουν από κοινού το «Super Student», ένα πρόγραμμα που προσφέρει έκπτωση σε υπηρεσίες κινητής για φοιτητές ηλικίας μεταξύ 18 και 25 ετών. 

Στα πλάνα φαίνεται ο Μπίμπερ, που φορά μια σχολική αντρική στολή για τις ανάγκες της διαφήμισης, να περιφέρεται στους χώρους ενός σχολείου όπου ο Piko Taro είναι καθηγητής. Στο σποτ ο Τζάστιν μιλάει στα ιαπωνικά, φλερτάρει με φοιτήτριες, κάνει dab, γνωρίζει τον Piko Taro και παρακολουθεί μάθημα για να κάνει σωστά το «Pen-Pineapple-Apple-Pen». 

Δείτε το teaser βίντεο: 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM