Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε

Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε Facebook Twitter
0

Ο Ρόμαν Πολάνσκι επιστρέφει αυτή τη βδομάδα στο διεθνές κινηματογραφικό στερέωμα με την παγκόσμια πρεμιέρα του «An Officer and a Spy» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.

Η ένταξη του Πολάνσκι στο φεστιβάλ έχει επικριθεί σφοδρά καθώς ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για το βιασμό μιας 13χρονης το 1977. Ο Πολάνσκι και η υπόθεση του βιασμού, βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο χάρη στο κίνημα #MeToo . 

Το επίσημο δελτίο για τους δημοσιογράφους που θα δοθεί στη Βενετία, περιλαμβάνει μια συνέντευξη με τον Πολάνσκι στην οποία λέει ότι η «δίωξή του» στα μέσα ενημέρωσης ξεκίνησε σχεδόν μια δεκαετία πριν από τη δίκη βιασμού, με τη δολοφονία της συζύγου του Σάρον Τέιτ. Τα αποσπάσματα δημοσιεύει το Deadline.

«Ο τρόπος που με βλέπουν οι άνθρωποι, η εικόνα μου, άρχισε να διαμορφώνεται με το θάνατο της Σάρον Τέιτ», λέει ο Πολάνσκι. «Όταν συνέβη αυτό, παρόλο που περνούσα ήδη μια τρομερή περίοδο, ο Τύπος ασχολήθηκε την τραγωδία και, αβέβαιος για το πώς να το αντιμετωπίσει, το κάλυψε με τον πιο απαράδεκτο τρόπο, υπονοώντας, μεταξύ άλλων, ότι ήμουν έναν από τους υπεύθυνους για τη δολοφονία της, αφήνοντας αιχμές σατανισμού».


«Για τον Τύπο, η ταινία μου "Το μωρό της Ρόζμαρι" ήταν απόδειξη ότι ήμουν σε επαφή με τον διάβολο! Πήρε αρκετούς μήνες, μέχρι που η αστυνομία τελικά βρήκε τους πραγματικούς δολοφόνους, τον Τσαρλς Μάνσον και την οικογένειά του. Όλα αυτά εξακολουθούν να με στοιχειώνουν σήμερα. Είναι σαν μια χιονοστιβάδα, που κάθε εποχή προσθέτει ένα άλλο στρώμα. Παράλογες ιστορίες από γυναίκες που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου που με κατηγορούν για πράγματα που υποτίθεται ότι συνέβησαν περισσότερο από μισό αιώνα πριν», αναφέρει ο Πολάνσκι.

Τα σχόλια του Πολάνσκι σχετικά με τη δολοφονία της Τέιτ έρχονται ενώ το ενδιαφέρον για την υπόθεση έχει αναζωπυρωθεί χάρη στην ταινία "Κάποτε στο ...Χόλιγουντ" του Ταραντίνο.  Παρά την κριτική για την φεστιβαλική του επιστροφή, ο επικεφαλής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, υπερασπίστηκε την επιλογή του Πολάνσκι για το φετινό διαγωνισμό, επικαλούμενος τη σημασία του διαχωρισμού του καλλιτέχνη, από την τέχνη του.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Επί Λέξει»: Το αγαπημένο βιβλιοπωλείο της οδού Ακαδημίας κατεβάζει ρολά

Πολιτισμός / «Επί Λέξει»: Το αγαπημένο βιβλιοπωλείο της οδού Ακαδημίας κλείνει οριστικά

«Παρά τις προσπάθειές μας, δεν καταφέραμε να μεταβιβάσουμε το βιβλιοπωλείο, αφού η απαίτηση των ιδιοκτητών του ακινήτου για υπερδιπλασιασμό του ενοικίου, είναι ο τοίχος που δεν μπορούμε να γκρεμίσουμε» αναφέρει στην ανακοίνωση του
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γουές Άντερσον, Τζέσικα Λανγκ και Ντέιβιντ Λιντς από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Γουές Άντερσον, Τζέσικα Λανγκ και Ντέιβιντ Λιντς από αύριο στους κινηματογράφους

Έντεκα (!) τίτλοι προστίθενται στο πρόγραμμα των αιθουσών αυτή την Πέμπτη, ανάμεσά τους και το «Phoenician Scheme», η πιο αστεία ταινία του Γουές Άντερσον από την εποχή του «Grand Budapest Hotel».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε χωρίς επεισόδια στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

Πολιτισμός / Ο Τζαφάρ Παναχί επέστρεψε «χωρίς επεισόδια» στο Ιράν μετά το βραβείο στις Κάννες

«Στη χειρότερη, θα με ξαναβάλουν φυλακή», δήλωσε προ ολίγων ημερών από τις Κάννες ο Ιρανός σκηνοθέτης, αποδεχόμενος τις επιπτώσεις της κινηματογραφικής του αντίστασης
LIFO NEWSROOM
Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Πολιτισμός / Plásmata 3: Υπό τους ήχους του stegi.radio για τρεις εβδομάδες το Πεδίον του Άρεως

Από τις 27 Μαΐου έως τις 15 Ιουνίου, πάνω από 70 παραγωγοί του διαδικτυακού ραδιοφώνου της Στέγης εμφανίζονται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο booth προσφέροντας στο κοινό μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
LIFO NEWSROOM