Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε

Ο Πολάνσκι επιτίθεται στον Τύπο για το πώς κάλυψε την δολοφονία της Σάρον Τέιτ και πώς τον στοχοποίησε Facebook Twitter
0

Ο Ρόμαν Πολάνσκι επιστρέφει αυτή τη βδομάδα στο διεθνές κινηματογραφικό στερέωμα με την παγκόσμια πρεμιέρα του «An Officer and a Spy» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.

Η ένταξη του Πολάνσκι στο φεστιβάλ έχει επικριθεί σφοδρά καθώς ο σκηνοθέτης κατηγορήθηκε για το βιασμό μιας 13χρονης το 1977. Ο Πολάνσκι και η υπόθεση του βιασμού, βρέθηκαν ξανά στο προσκήνιο χάρη στο κίνημα #MeToo . 

Το επίσημο δελτίο για τους δημοσιογράφους που θα δοθεί στη Βενετία, περιλαμβάνει μια συνέντευξη με τον Πολάνσκι στην οποία λέει ότι η «δίωξή του» στα μέσα ενημέρωσης ξεκίνησε σχεδόν μια δεκαετία πριν από τη δίκη βιασμού, με τη δολοφονία της συζύγου του Σάρον Τέιτ. Τα αποσπάσματα δημοσιεύει το Deadline.

«Ο τρόπος που με βλέπουν οι άνθρωποι, η εικόνα μου, άρχισε να διαμορφώνεται με το θάνατο της Σάρον Τέιτ», λέει ο Πολάνσκι. «Όταν συνέβη αυτό, παρόλο που περνούσα ήδη μια τρομερή περίοδο, ο Τύπος ασχολήθηκε την τραγωδία και, αβέβαιος για το πώς να το αντιμετωπίσει, το κάλυψε με τον πιο απαράδεκτο τρόπο, υπονοώντας, μεταξύ άλλων, ότι ήμουν έναν από τους υπεύθυνους για τη δολοφονία της, αφήνοντας αιχμές σατανισμού».


«Για τον Τύπο, η ταινία μου "Το μωρό της Ρόζμαρι" ήταν απόδειξη ότι ήμουν σε επαφή με τον διάβολο! Πήρε αρκετούς μήνες, μέχρι που η αστυνομία τελικά βρήκε τους πραγματικούς δολοφόνους, τον Τσαρλς Μάνσον και την οικογένειά του. Όλα αυτά εξακολουθούν να με στοιχειώνουν σήμερα. Είναι σαν μια χιονοστιβάδα, που κάθε εποχή προσθέτει ένα άλλο στρώμα. Παράλογες ιστορίες από γυναίκες που δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου που με κατηγορούν για πράγματα που υποτίθεται ότι συνέβησαν περισσότερο από μισό αιώνα πριν», αναφέρει ο Πολάνσκι.

Τα σχόλια του Πολάνσκι σχετικά με τη δολοφονία της Τέιτ έρχονται ενώ το ενδιαφέρον για την υπόθεση έχει αναζωπυρωθεί χάρη στην ταινία "Κάποτε στο ...Χόλιγουντ" του Ταραντίνο.  Παρά την κριτική για την φεστιβαλική του επιστροφή, ο επικεφαλής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, υπερασπίστηκε την επιλογή του Πολάνσκι για το φετινό διαγωνισμό, επικαλούμενος τη σημασία του διαχωρισμού του καλλιτέχνη, από την τέχνη του.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Σε μια «μεταβατική» εβδομάδα για τον κινηματογραφικό προγραμματισμό ξεχωρίζουν το καλόψυχο «Big Bold Beautiful Journey» με τον Κόλιν Φάρελ και τη Μάργκο Ρόμπι, το «My Friend Eva» του πάντα αξιόπιστου Σεσκ Γκάι και το «Τin Soldier», επειδή έφερε στην Ελλάδα για γυρίσματα τον Ντε Νίρο, τον υιό Ίστγουντ και τον Τζέιμι Φοξ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM